شهناز حمزه لوی گفت: به منظور کاهش بار مراجعات مردم به تامین اجتماعی راهکارهای مختلفی اندیشیده شده که شماره گیری #۱۴۲۰*۴* از طریق تلفن همراه ومراجعه به سامانه esrvices.tamin.ir برای دریافت خدمات غیرحضوری از این دست اقدامات است.
مدیرکل تامین اجتماعی استان همدان گفت: مراکز ملکی و درمان مستقیم سازمان بدون نیاز به دفترچه و صرفاً با ارائه کد ملی بیمه شده می توانند خدمات سازمانی را ارئه دهند که البته مراکز درمان مسقیم و خرید خدمات سازمان نیز در شرف پیوستن به این فرایند هستند و ان شاا… با اجرای طرح ۳۰۷۰ با مراجعات بیمه شدگان به سازمان تامین اجتماعی کاهش خواهد یافت.
حمزه لوی با اشاره به اینکه ۴۴ درصد جمعیت استان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند،افزود: تلاش می کنیم که بیمه شدگان این سازمان افزایش پیدا کند و مردم استان بیشتر بتوانند از خدمات و تعهدات سازمان بهره مند گردند.