قدرت چانه‌زنی دکتر حسن نتاج در جذب اعتبارات برای بابل
قدرت چانه‌زنی دکتر حسن نتاج در جذب اعتبارات برای بابل
سکان نیوز؛ قدرت چانه‌زنی دکتر حسن نتاج نماینده مردم بابل در مجلس عامل اصلی تخصیص بودجه برای برخی از پروژه ها در این شهرستان نشان دهنده پیگیری جدی و هدفمند این نماینده برای رفع مشکلات مردم است.

به گزارش سکان نیوز، قدرت چانه زنی یک نماینده مجلس موضوعی مهم و اساسی می باشد که می تواند در جذب اعتبارات برای پروژه های یک شهرستان و استان تاثیرگذار باشد.

لایحه بودجه توسط دولت به مجلس می‌رود و در مجلس بودجه کلی و ریزپروژه‌ها در جداول تصویب می‌شود. پس از آن با تشکیل یک شورا در دولت درباره اینکه به هر پروژه استانی چه میزان پرداخت شود، تصمیم‌گیری می‌کنند. در این شورا وزارت اقتصاد و سازمان برنامه و بودجه به صورت شاخص حضور دارند؛ اما محل اصلی تأمین بودجه، خزانه دولت است که تصمیم می‌گیرد نسبت به عدد تعیین شده در مجلس و شورای گفته شده چه میزان پرداخت داشته باشد و باید تأکید کرد در تمام این مسیر لابی، چانه‌زنی و تعامل حرف اول را می‌زند.

خوشبختانه در انتخابات مجلس دوازدهم مردم شهرستان بابل با انتخاب دکترحسن حسن نتاج به عنوان نماینده خود در مجلس با پشتوانه رای 70 هزار نفری مردم که در استان مازندران بیشترین رای را داشته است باعث افزایش قدرت چانه زنی این نماینده برای جذب اعتبارات بیشتر این شهرستان شد.

در دومین ماه از فعالیت مجلس دوازدهم با پیگیری های هدفمند و مستمر این نماینده مردمی و انقلابی اعتبارات خوبی برای برخی از پروژه ها به خصوص در حوزه آب و فاضلاب، راه  و هلال احمر اتفاق افتاده است.

امیدواریم این روند همچنان ادامه داشته باشد و شاهد توسعه بیشتر شهرستان بابل باشیم.