ضرورت حفظ عزت‌مندی جامعه ایثارگری شاغل
ضرورت حفظ عزت‌مندی جامعه ایثارگری شاغل
سکان نیوز:نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه اگر جامعه ایثارگری تحقیر شوند انقلاب تحقیر می‌شود، خواستار حل مشکلات جامعه ایثارگری و حفظ عزت‌مندی ایثارگران شاغل شد.
به گزارش ایثار واحد مازندران، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در دیدار دکتر اوحدی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و سرداران حوزه مقاومت به‌ویژه شهید سیدحسن نصرالله با سابقه ۳۲ساله در خط اول مواجهه با رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: این شهید مخاطرات زیادی را به جان خریدند و به فوز عظیم شهادت نائل آمدند.
وی افزود: امام زمان (عج) سربازان خود را جابه‌جا می‌کند، مدت‌ها سردار سلیمانی بعد آن سردار قاآنی، بعد از سیدحسن نصرالله آقای صفی الدین یا یک سرباز دیگر، خدا سرباز زیاد دارد، حضرت امام بعد از ۹۰ سال پرچم را به رهبر عزیزمان دادند.
آیت الله محمدی لائینی تصریح کرد: آمد و شد در زندگی طبیعی است، اساس، ریشه و مقصد مهم است ریشه را باید حفظ کنیم، ما هیچ نگرانی نداریم و کاملا به وعده خداوند مطمئنیم.
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه آقای اوحدی از رزمندگان و اسرای دوران دفاع مقدس بودند، خاطرنشان کرد: اخیرا تصمیم بر این شده که به‌عنوان نماینده ولی فقیه در اداره کل بنیاد شهید استان‌ها شخص عزیزی منصوب شود که حجت السلام رضایی که یکی از هفت هشت روحانی هستند که بیشترین حضور را در دوران دفاع مقدس داشتند و خانواده شهید نیز هستند و حجت الاسلام یوسف پور که قبلا مدیرکل بنیاد شهید مازندران بودند و الان نماینده رهبری در منطقه دو هستند می‌توانند گزینه‌های خوبی باشند.
عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به مشکلات جامعه ایثارگری بیان کرد: آنچه که برای ما مهم است حفظ عزت جامعه ایثارگری است، اگر می‌گوییم برای شغلشان سهمیه‌ای درنظر گرفته شود به‌خاطر این است که به عزتشان صدمه‌ای نرسد.
این مسئول تاکید کرد: همانطوری که مقام رهبری فرمودند یاد شهدا و یادواره‌ها انقلاب را زنده می‌کند، جامعه ایثارگری اگر تحقیر شوند انقلاب تحقیر می‌شود، هم مشکلاتشان باید حل شود هم کیفیت حضورشان در ادارات مهم است اینکه در شان خود کار کنند، باید با عزت کار کرده و در متن باشند.
وی گفت: خواهان این هستیم که ایثارگران ما در وزارتخانه‌ها و ادارات تابعه در استان‌ها و شهرستان‌ها نمونه باشند، افتخار ما این است که در خدمت این جامعه هدف باشیم و دعای این‌ها بلاها را از این کشور که ام الاقرای مقاومت است دور می‌کند.
آیت الله محمدی لائینی در پایان تصریح کرد: شعار وفاق ملی شعار خوبی است از دکتر پزشکیان رئیس جمهور انتظار داریم که این شعار و سخنانشان در مراسم تحلیف عملی شود، ایشان پاسخ و جواب خوبی در پی شهادت شهید سیدحسن نصرالله داشتند.