شعبه سبد گردان هدف در مرکز مازندران افتتاح شد
شعبه سبد گردان هدف در مرکز مازندران افتتاح شد
سکان نیوز؛ شعبه سبدگردان هدف ساری مرکز استان مازندران با هدف آشنایی بیشتر سرمایه گذاران با روش های مختلف سرمایه گذاری غیرمستقیم در بازار سرمایه با حضورآقای مهدی افشار معاونت تامین سرمایه و قایم مقام این شرکت سرمایه گذاری افتتاح و به بهره برداری رسیده است.

به گزارش سکان نیوز، دکتر مهدی افشار معاونت تامین سرمایه درحاشیه افتتاح شعبه ساری در نشست با خبرنگاران ؛ سبدگردان ها را شركت‌هایی معرفی کرد که در قالب قراردادي مشخص و به‌ منظور كسب انتفاع براي سرمايه‌گذار معين تصميم به خريد، فروش يا نگهداري اوراق بهادار، به نام سرمايه‌گذار مي‌ كنند.



وی ضمن تقدیر وتشکر از شعبه مازندران که در این مدت کوتا توانستند رزمه خوبی رو نشان بدهند با بیان این که شرکت های سرمایه گذاری سبد گردانی داراي مجوز فعاليت از سازمان بورس و اوراق بهاداررا دارند، توضیح داد: شرکت سرمایه گذاری سبد گردان هدف که از سه سال پیش فعالیتش را آغاز کرده است درحال حاضر 23 شعبه در استان های مختلف کشور را دارد.
وی با اظهار این که کارشناسان خبره بازار سرمایه سبد گردان هدف فرصت مناسبي را براي افرادی كه قصد سرمايه‌گذاري در حوزۀ بورس و اوراق بهادار را دارند ، مهیا می کند، تصریح کرد: کسانی که فرصت و يا تخصص كافي براي ورود به اين بازار را ندارند ، این شرکت با عقد قرارداد می تواند سود قابل توجهی را به آنان پرداخت کند.
افشار به ریسک پذیری در بازار سرمایه اشاره کرد و در عین حال بیان داشت: در سه سال اخیر که سرمایه سبد گردانی هدف تا سه هزارمیلیارد تومان نیز رسیده ، دچار خسارت و ضرر و زیان نشده است ، اگرچه ریزش های زیادی را تجربه کرده است ، اما با استفاده از دانش و اطلاعاتی که کارشناسان در نماد های مختلف در بازار بورس کسب می کنند، در شرایط رکود و ریزش سهام نیز به سود مورد دست پیدا می کنند.
وی حداقل پرداخت سود سرمایه گذاری در شرکت سرمایه گذاری سبد گردانی هدف را 18 درصد برابر با سود بانکی دانست و توضیح داد: تجربه نشان داده است که عمده سرمایه سرمایه گذاران در این سبد در پایان قرارداد یکساله تا 2 برابر هم رسیده است.
افشار گفت: حداقل سرمایه گذاری درسبد گردان هدف 50 میلیون تومان است، البته افراد با سرمایه 100هزار تومان تا زیر 50 میلیون تومان می توانند در قالب صندوق سرمایه گذاری در بازار بورس با این شرکت قرارداد و مشارکت کنند.