ستادهای خودجوش مردمی دکتر قالیباف در تمامی شهرهای مازندران راه اندازی می شود
ستادهای خودجوش مردمی دکتر قالیباف در تمامی شهرهای مازندران راه اندازی می شود
سکان نیوز؛رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی دکتر قالیباف در مازندران گفت: با هدف پرشور کردن فضای رقابت های انتخاباتی و با همت خودجوش اقشار مختلف ستادهای مردمی در تمامی شهرهای استان مازندران راه‌اندازی خواهد شد.

مهندس ولی الله فرزانه با تاکید بر لزوم بکارگیری تمامی توان های مردمی در این عرصه افزود: با استقبال فزاینده گروههای مردمی برای راه اندازی ستادهای انتخاباتی دکتر قالیباف از ظرفیت تمامی علاقمندان در این ستادها استفاده خواهد شد.

نماینده مردم نور و محمود آباد در مجلس یازدهم اظهار کرد: انتخابات متعلق به مردم است و آنها نقش آفرین اصلی در این عرصه سرنوشت ساز هستند.

وی باتاکید بر لزوم پرهیز از بداخلاقی در روند تبلیغات انتخاباتی و توجه به اصول و مولفه های اثربخش وحدت و مفاهمه در عرصه رقابتها تصریح کرد: همه نامزدها وحامیان آنها باید انتخابات را به عرصه عزت و اقتدار مانای ایران اسلامی حول مولفه های امیدبخش و مورد تاکید رهبر فرزانه انقلاب اسلامی تبدیل کنند.

فرزانه از راه اندازی شورای هماهنگی ستادهای مردمی دکتر قالیباف در استان مازندران خبر داد وافزود: امور این شورا با خرد جمعی تمامی مسئولان ستادهای مردمی و در هم افزایی حداکثری به پیش خواهد رفت.

وی خاطر نشان کرد: با بکارگیری تمامی ظرفیت های مردمی بویژه جوانان رشید و پرانرژی دیار علویان ستادهای مردمی دکتر قالیباف رونق گرفته است.

این مسئول یادآور شد: با هدف هم پوشانی ستادهای مردمی در فرآیندهای انتخاباتی سیاست های متمرکزی تدوین وابلاغ شده است.

فرزانه گفت: ستادهای دکتر قالیباف در تمام شهرهای مازندران بصورت خودجوش و کاملا مردمی فعالیت می کنند.

وی تصریح کرد: هدف عمده ستادهای مردمی ایجاد شور ونشاط انتخاباتی و فراهم کردن زمینه حضور پرشور مردم در پای صندوقهای رای انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیرماه جاری است.