ساماندهی محل دپوی زباله شهر جویبار/ ناوگان شهری جویبار نو نوار شد
ساماندهی محل دپوی زباله شهر جویبار/ ناوگان شهری جویبار نو نوار شد
سکان نیوز:شهردار جویبار ضمن گرامیداشت هفته خبرنگاردر گفتگو با اصحاب رسانه به ساماندهی محل دپوی زباله اشاره کرد و گفت:ساماندهی این مکان توسط پیمانکار انجام شده است و تهیه طرح جامع پسماند برای نخستین بار در شهر جویبار انجام می شود. 

 

به گزارش سکان رمضان سیفی شامگاه شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اعلام اینکه وضعیت پارک های شهر زیاد مطلوب نبوده است ، اظهار داشت: بازسازی پارک شهدای گمنام توسط پیمانکار در حال انجام بوده و پارک المپیک با توجه به بدهی های گذشته به پیمانکار طرح باید این مشکل برطرف و بعد آن اقدامات در نظر گرفته شده صورت گیرد .

وی ادامه داد: در بافت های فرسوده شهر ۵۰ درصد تخفیف برای ساخت و ساز در نظر گرفته شده است ‌و در حال حاضر آمار صدور پروانه دوبرابر شده است .

شهردار جویبار با بیان اینکه یکسری دوربین های پایش های تصویری در سطح شهر نصب شده است و به منظور امنیت شهری مرکز پایش تصویری نیز در آینده نزدیک نصب خواهد شد، اظهار داشت:بدهی های شهرداری در حال پرداخت بوده و پیگیر افزایش حقوق کارگران شهرداری هستیم .

وی با بیان اینکه آسفالت کوچه جهاد از اولویت کاری ما بوده است ، افزود:،قیر مرحله اول به اتمام رسیده و این قطعی برق موجب تعطیلی کارخانه آسفالت شده و با راه اندازی مجدد آن و اختصاص قیر به جویبار این کوچه آسفالت خواهد شد.

سیفی در ادامه به اقدامات صورت گرفته در ۷ ماه تصدی شهرداری در نوسازی ناوگان شهرداری پرداخت و خاطر نشان کرد: خوشبختانه توانستیم ۱۴ دستگاه ماشین آلات جدید به ناوگان شهرداری اضافه کنیم .

شهردار جویبار اضافه کرد: ساختمان موزه کشتی به میراث فرهنگی واگذار می شود و زمینی دیگر در این خصوص به شهرداری واگذار می شود و‌‌ در خصوص ساختمان آتش نشانی در منطقه سراجکلا که در انتظار تجهیزات بوده و همچنین برای استقرار دفتر شورا در این ساختمان با تصمیم گیری اعضای شورای شهر جویبار نتیجه گیری خواهد شد.

رمضان سیفی در پایان با اعلام اینکه مکانی در محل دپوی زباله برای نگهداری سگ های ولگرد اختصاص داده شده است، گفت: ماهانه ۴۰ میلیون تومان هزینه بیهوشی سگ ها بوده است .