رفع معضلات ترافیکی/ تعریض 6 ملک در خیابان جویبار توسط شهرداری قائمشهر
رفع معضلات ترافیکی/ تعریض 6 ملک در خیابان جویبار توسط شهرداری قائمشهر
شهرداری قائمشهر برای رفع معضلات ترافیکی در خیابان جویبار این شهرستان، تعریض ۶ ملک در منطقه مورد نظر را انجام داده است

به گزارش سکان نیوز ، ترافیک در هسته مرکزی شهر همیشه برای مردم قائمشهر به چالشی بزرگ تعریف شده است. خیابان ها در همه ساعات روز با ترافیک شدید همراه هستند، هر چند شهرداران سال های قبل با پروژه های مختلف همه تلاش خود را به کار بردند تا این معضل را حل کنند اما نتوانستند گره های اولیه این ترافیک های سنگین در سطح شهر قائمشهر را حل کنند.

شهردار قائمشهر در جهت رفاه حال شهروندان ۶ ملک در خیابان شریعتی( خیابان جویبار، خزر ۶ به خزر۲۱) به ارزش تقریبی ۲۰۰ میلیارد ریال آغاز کرد.

 

پروژه ای که به گفته شهردار قائمشهر با این اقدام مردم خیابان جویبار از بار ترافیکی در امان خواهند بود.

 

کاظم علیپور شهردار قائمشهر معتقد است با اجماع میان شورا و شهرداری است که پروژه های مورد نظر در جهت رفاه مردم شکل میگیرد. اجماع و همدلی که اکنون میان شهرداری و شورای شهر قائمشهر حکمفرما است.

 

شهردار قائمشهر در گفت‌وگو با خبرنگاران با اعلام اینکه برای خیابان جویبار برنامه های در نظر داشته ایم که یکی از این موارد تعریض معابر بوده، گفت : مردم خیابان جویبار سالیان سال در بحث بار ترافیکی در این منطقه با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کردند ما هم سعی کردیم تا با این اقدام زمان بار ترافیکی شهر را کاهش دهیم .

کاظم علیپور با اعلام اینکه به منظور آنکه شهر ساخته شود تسهیلات ویژه ای را ارائه می دهیم، افزود: در بحث تملک معابر بخشی از طریق تامین منابع مالی و بخشی هم با مشارکت مردمی بوده که انجام می شود.

 

وی از اعضای شورای شهر قائمشهر تقدیر و تشکر کرد و گفت اگر همراهی شورا در اجرای مصوبات نبود ما هم امروز شاهد تملک ۶ پلاک در خیابان شریعتی با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان نبوده ایم .

 

شهردار قائمشهر گفت که این رقم با بودجه برخی از شهرهای حوزه شهرستان قائمشهر برابری می کند و اکنون این بودجه برای تعریض خیابان در یک شب اختصاص داده شد.

 

علیپور با اشاره به اینکه اجماع در مدیریت شهری شهرداری و شورای شهر وجود دارد ابراز امیدواری کرد تا این اجماع همچنان از سوی شورا و همکارانش در شهرداری استمرار یابد.

 

شهردار قائمشهر در پایان از دادستان و همکارانش، حوزه کمیته انطباق و شورای شهر که بودجه این طرح را مصوب کردند، تقدیر و تشکر کرد و گفت که امیدواریم این امر همچنان استمرار پیدا کند.