به گزارش ایثار واحد مازندران، سعید کهن سال مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران سه شنبه 30 فروردین ماه در مرکز مراجعات و ارتباطات بنیاد استان پس از دیدار چهره به چهره ( ملاقات عمومی ) با 100 خانواده شاهد و ایثارگر گفت: پاسخگویی شفاف، رضایتمندی و رسیدگی به مشکلات خانواده های معزز شهدا، جانبازان و آزادگان، مهمترین رویکرد بنیاد مازندران در راستای ارائه خدمت به این عزیزان است.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران شناخت دغدغه های ایثارگران را در سایه درک متقابل و گفتگوی دو طرفه دانست و اظهار کرد: در مقام پاسخگویی به جامعه معزز ایثارگری ابتدا باید شنونده خوبی باشیم تا مسائل و موضوعات ایثارگر را به خوبی گوش کرده و سپس برای حل مشکل، بر اساس ارائه نوع درخواست و دغدغه، تصمیم مناسب و اثربخش اتخاذ گردد.
کهن سال با بیان اینکه نگاه ما در بنیاد سرعت بخشیدن به روند خدمات است خاطرنشان کرد: تمامی درخواست های ایثارگران ( اشتغال، مسکن، حق پرستاری، برقراری معیشت، آموزش، کمیسیون پزشکی، درمان،اسناد هزینه پزشکی، حقوقی و … ) در ملاقات عمومی ثبت در سیستم شده و پس از بررسی، نتیجه به ایثارگر اعلام می گردد.
مدیر کل بنیاد مازندران با اشاره به اینکه در ملاقات عمومی، نگاه تکریم به جامعه ایثارگری برای ما یک اصل مهم و ضروری است اظهار کرد: آنچه در حوزه خدمت رسانی به ایثارگران بعنوان یک وظیفه ذاتی محسوب می گردد خدمت بی منت یه این عزیزان است وی افزود: همه ما باید قدردان و سپاسگزار خانواده های شهدا، جانبازان و آزادگان باشیم.
کهن سال بر روحیه انقلابی و جهادی کار کردن در بنیاد تأکید و اظهار کرد: جهاد تبیین ( عمل به منویات مقام معظم رهبری مد ظله العالی ) باید در تمامی لایه های سازمان بویزه حوزه های خدمت رسانی به خانواده های معزز شهدا و ایثارگران در بنیاد اتفاق بیفتد و کارکرد خود را نشان دهد.
مدیر کل بنیاد مازندران تصریح کرد: معاونین، روسا و کارکنان بنیاد مازندران در ملاقات عمومی که سه شنبه هر هفته در ستاد استان و همزمان در 22 شهرستان برگزار می گردد پاسخگوی مشکلات و دغدغه های خانواده های معزز شهدا و ایثارگران هستند.
وی افزود: ملاقات و دیدار با والدین عزیز شهدا و جانبازان 70 درصد نیاز به هماهنگی قبلی نداشته و به گرمی از این عزیزان استقبال می کنیم. کهن سال اضافه کرد: این وظیفه و تکلیف ما است که به دیدار این عزیزان برویم.
دیدار چهره به چهره با 100 ایثارگر توسط مدیر کل بنیاد مازندران
برچسب ها
این مطلب بدون برچسب می باشد.
مدیرکل پست مازندران: اجرای طرح جینف در سیمرغ بسیار کند پیش میرود
مدیرکل پست مازندران در جلسهای با حضور فرماندار ، دهیاران روستاهای بخش مرکزی و تالارپی شهرستان سیمرغ با اشاره به اهمیت اجرای طرح «جینف یا QR» گفت: در استان مازندران، یک میلیون و ۹۰۰ هزار مکان شهری شناسایی شده است
آیا شهرداری قائمشهر فوبیای شفافیت دارد؟/مردم منتظر اقدام شورای شهر
سکان نیوز؛ در پی انتشار یک یادداشت انتقادی درباره وضعیت شفافیت در شهرداری قائمشهر و سکوت قابلتأمل مدیریت شهری در برابر آن، این یادداشت در مقام تکرار پرسشها و تأکید بر حق مردم برای دانستن منتشر میشود.
در شهرداری قائمشهر چه می گذرد؟/ ضعف مدیریت شهری، نبود شفافیت و پاسخگویی
سکان نیوز؛ قائمشهر، شهری با هزار ظرفیت و یک مدیریت تاریک، شهری که منابع دارد، اما شفافیت ندارد، با مشکلاتی فراوان که بسیاری از آنها از ضعف مدیریت شهری، نبود شفافیت و پاسخگویی نهاد شهرداری ریشه میگیرند.
ثبت دیدگاه
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.