دسترسی آزاد مخاطبان تامین اجتماعی به قوانین و مقررات این سازمان
دسترسی آزاد مخاطبان تامین اجتماعی به قوانین و مقررات این سازمان
سکان نیوز؛ سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان البرز گفت : بسترهای آسان و شیوه‌های گوناگون دسترسی به قوانین و مقررات در چارچوب حقوق شهروندی این امر اجرایی گردید.

ابوالحسن قورچیان در خصوص دسترسی آزاد مخاطبان تامین اجتماعی به قوانین و مقررات گفت: طبق دستور معاون حقوقی رئیس جمهور در خصوص ایجاد بسترهای آسان و شیوه‌های گوناگون دسترسی به قوانین و مقررات در چارچوب حقوق شهروندی این امر اجرایی گردید.

وی ادامه داد: سازمان تامین اجتماعی ضمن اصلاح کردن قوانین و مقررات خود و تبدیل بیش از 2000 بخشنامه، دستورالعمل و مکاتبات اداری به 60 بخشنامه، با ایجاد زیرسامانه shafaf.tamin.ir قابل مشاهده و دسترسی در صفحه اول سایت رسمی سازمان(tamin.ir) نسبت به تعبیه سامانه‌هـای شفافیـت خود اقـدام نموده و آنها را در مشاهده و دستـرس عمـوم قرار داده است.

سرپرست ادره کل تامین اجتماعی استان البرز یادآور شد: علاوه بر سامانه دسترسی آزاد به قوانین و مقررات 6 سامانه دیگر شفافیت در دسترس مخاطبان سازمان تامین اجتماعی قرار گرفته است که اینها شامل سامانه اطلاعات شرکت‌ها و موسسات ، سامانه آمار، اطلاعات و محاسبات ،سامانه میز خدمت حضوری ، سامانه اطلاعات مدیران ، سامانه اطلاعات مراکز و سامانه ساختار می باشد.

ایشان در پایان عنوان کرد: سازمان تامین اجتماعی به خود میبالد که در زمینه شفافیت پیشرو بوده و به خدمتگزاری مردم شریف ایران افتخار می کند.