حفاطت سایبری و اجرای دستورالعمل های ابلاغی از سازمان‌های ذیربط
حفاطت سایبری و اجرای دستورالعمل های ابلاغی از سازمان‌های ذیربط
سکان نیوز؛ مدیر مخابرات مازندران حفاطت سایبری و اجرای دستورالعمل های ابلاغی از سازمان‌های ذیربط را ضروری دانست و گفت : لازم است ایمن سازی مسیرهای کابلی ، ایمن سازی تجهیزات ، تامین باتری و سوخت دیزل ژنراتورها مورد توجه قرار گرفته و در اقدامات تعریف شده پیگیری و اجرا گردد .

به گزارش سکان، صبح روز ۱۴۰۳/۰۷/۱۰ نشست اعضای کمیته پدافند غیرعامل با حضور مهندس علی نوروزی مدیر مخابرات منطقه مازندران و رئیس کمیته پدافند غیرعامل منطقه مازندران برگزار شد.

در ابتدای جلسه مدیر مخابرات منطقه مازندران با اشاره به حوادث اخیر ، شهادت شهید سید حسن نصرالله و فرماندهان جبهه مقاومت ، بر ضرورت اقناع سازی همکاران و خانواده ها در چرایی حضور جمهوری اسلامی در حمایت از جبهه مقاومت مطالبی را بیان فرمودند ، وی با اشاره به اقدامات انجام شده ، پایداری شبکه های ارتباطات را از اهداف مهم اجرای این اقدامات دانست.

مهندس نوروزی افزود : با شناسایی نقاط مورد نیاز ، پروژه ایجاد مسیر جایگزین از جمله این اقدامات بوده است .

مدیر مخابرات مازندران حفاطت سایبری و اجرای دستورالعمل های ابلاغی از سازمان‌های ذیربط را ضروری دانست و گفت : لازم است ایمن سازی مسیرهای کابلی ، ایمن سازی تجهیزات ، تامین باتری و سوخت دیزل ژنراتورها مورد توجه قرار گرفته و در اقدامات تعریف شده پیگیری و اجرا گردد .

همچنین آقای میریان دبیر این کمیته با ارائه گزارشی از فعالیتهای انجام شده توسط کمیته پدافند غیر عامل در شش ماهه اول سالجاری و برنامه‌ریزی برای اجرای مانورهای هفته پدافند غیرعامل در آبان ماه جهت تست صحت عملکرد تجهیزات در سه حوزه فیبر نوری ، تغذیه نیرو و فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات خبر داد و برنامه های هفته پدافند غیر عامل را تشریح کرد .