حذف فرایند تامین اعتبار دفاتر درمانی گامی بزرگ در راستای  توسعه دولت الکترونیک است
حذف فرایند تامین اعتبار دفاتر درمانی گامی بزرگ در راستای  توسعه دولت الکترونیک است
سکان نیوز؛ مدیر کل تامین اجتماعی استان کرمان با اشاره به بدهی قریب به 1000 میلیارد تومان کارفرمایان این استان ، شرایط حاکم بر وضعیت اقتصادی ناشی از کرونا را در ایجاد این رقم تاثیرگذار ذکر کرد.

علی حسینی در جلسه شورای هماهنگی تامین اجتماعی ضمن تسلیت ایام محرم و شهادت سرور و سالار شهیدان و یاران باوفایش، افزود: سیر رشد و ارتقاء کمی و کیفی خدمات سازمان در زمان مدیریت دکتر سالاری به عنوان مدیرعامل سازمان کاملا مشهود است.
وی مبلغ تعهدات ماهانه سازمان را 12 هزار میلیارد تومان در ماه عنوان و تاکید کرد: مبلغ تعهدات پرداختی ماهیانه در استان بالغ بر 300 میلیارد تومان است.
دبیر شورای هماهنگی تامین اجتماعی استان با ابراز خرسندی از بالا بودن ضریب پشتیبانی استان نسبت به نرم کشوری این رقم را در استان بیش از 5 عنوان کرد.
مدیرکل تامین اجتماعی استان درخصوص اقدامات مهم سازمان به خصوص خدمات غیرحضوری اشاره و خاطر نشان کرد: حذف فرایند تامین اعتبار دفاتر درمانی گامی بزرگ در راستای مطالبات مردم و توسعه دولت الکترونیک بوده است.
حسینی در ادامه افزود : فقط در استان کرمان با حذف فرایند تامین اعتبار دفاتر درمانی 60 هزار سفر غیرضرور داخل شهری را کاهش داده است. وی ضمن اشاره به وضعیت مطلوب استان از لحاظ توسعه یافتگی و اشتغال، افزایش 12 درصدی تعداد کارگاه های فعال را در سال گذشته نمونه بارز این توسعه یافتگی عنوان کرد.
مدیرکل تامین اجتماعی در پایان تصریح کرد: روند افزایش تعداد بیمه شدگان نشان از ارتقاء و گسترش فرهنگ بیمه ای در جامعه است.