تکمیل فاز یک حاشیه نکارود با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان
تکمیل فاز یک حاشیه نکارود با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان
شهردار نکا با بیان اینکه فاز یک حاشیه نکارود با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان تکمیل و به بهره برداری رسید، گفت: استارت فاز دوم این طرح نیز آغاز شده و مطالعات طرح در حال انجام است .

به گزارش سکان نیوز، موسی خلیلی روز یکشنبه در نشست با اصحاب رسانه با بیان اینکه ساماندهی مبادی ورودی شهر یکی از اقدامات مهم این شهرداری بوده است، افزود : ورودی شرقی شهر یک پروژه بزرگ بوده که تا مردادماه پیمانکار این طرح انتخاب خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: احداث تونل در این ورودی به طول ۱۵۰ متر و با اعتبار اولیه ۱۵۰ میلیارد تومان راه اندازی خواهد شد و آزادسازی حاشیه این زیرگذر نیز توسط شهرداری انجام شده است.

شهردار نکا با اعلام اینکه ورودی ضلع غربی این شهر نیز تا یکماه آینده تکمیل می شود، افزود: با ساماندهی محورهای ورودی رفت و آمد مردم تسهیل می شود و روشنایی مسیر نیز در کاهش تصادفات و حوادث ناگوار بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

خلیلی افزود: ساماندهی ورودی شهر نکا می بایست بیست سال پیش انجام می شد ولی تاکنون اقدامی در این زمنیه صورت نگرفته بود.

وی احداث پارک جنگلی قرمرض و لایروبی و تثبیت بستر رودخانه ، ایجاد فضای سبز در حاشیه رودخانه، آزادسازی اصولی محور را از دیگر اقدامات شهرداری نکا اعلام کرد.

شهردار نکا با بیان اینکه فاز یک حاشیه نکارود با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان تکمیل و به بهره برداری رسید، افزود: استارت فاز دوم این طرح نیز آغاز شده و مطالعات طرح در حال انجام است .

وی تصریح کرد: درصدد هستیم ساماندهی رودخانه تا سال ۱۴۰۴ به اتمام برسد.

شهردار نکا در خصوص نهضت آسفالت در این شهر گفت: به همین منظور یکهزار تن قیر دریافت کرده ایم که بیشترین سهمیه قیر استان مربوط به شهر نکا بوده است و تا پایان شهریورماه تمام کوچه های خاکی و ورودی رودخانه آسفالت خواهد شد.

خلیلی با اشاره به اینکه این شهر دارای کمپ نگهداری از سگهای بلاصاحب بوده است، گفت : در سه ماه نخست امسال ۵۰۰ قلاده سگ جمع آوری و به این مرکز نگهداری منتقل شده است .

وی تصریح کرد: در حادثه اخیر برای خانواده یکی از کودکان شهرمان بسیار متاثر شده ایم و تمام اهتمام خود را برای جلوگیری از ورود سگ و جمع آوری اصولی آن با نیروهای بیشتر بکارگیری خواهیم کرد .

شهردار نکا با اعلام اینکه بدهی این شهرداری در سال گذشته را به ۱۰ میلیارد تومان رسانده ایم ، افزود: بودجه مصوب شهرداری در سال جاری ۲۵۰ میلیارد تومان بوده که رشد ۶ برابری داشته است .

خلیلی در پایان اقدامات شاخص این شهرداری و شورای شهر نکا در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ را احداث پارک ملت، احداث سد لاستیکی، اخذ مجوز تفرجگاه جنگل کوهسارکنده، آزادسازی حریم نکارود، احداث بوستان شهدای گمنام، ساماندهی آرامستان، احداث میدان امام رضا ، احداث پارکینگ طبقاتی اعلام کرد.

رئیس شورای شهر نکا سید اسماعیل میری آکردی در این نشست با اعلام اینکه خوشبختانه اقدامات عمرانی شهرداری به خوبی در حال انجام است، گفت: این دوره بسیار خوب عمل کرده است و آنچه که در توان ما بوده در خدمت رسانی به مردم کوتاهی نکرده ایم .

وی خاطرنشان کرد: مهم ترین هدف ما خدمت رسانی به مردم بوده است و اقدامات انجام شده موجب افتخار شهرداری و اعضای شورای شهر است.