توجه بیشتر به وقف در حوزه های درمان و پژوهش های علمی / برگزاری همایش یاوران وقف در قائمشهر
توجه بیشتر به وقف در حوزه های درمان و پژوهش های علمی / برگزاری همایش یاوران وقف در قائمشهر
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری به وقف کردن در حوزه های درمان و پژوهش های علمی تاکید کرد و گفت: این موارد نیز از مصادیق مهم خیرات بوده و همواره مؤمنین باید در انجام این عمل و گذاشتن صدقه جاری پیش قدم باشند

به گزارش سکان نیوز ، آیت الله علی معلمی روز چهارشنبه در همایش یاوران وقف که در امام زاده حمزه قائمشهر برگزار شد ضمن گرامیداشت هفته وقف این کار حسنه را صدقه ماندگار اعلام کرد و افزود: انسان ها با گذاشتن دانش. فرزند صالح و وقف کردن دفتر اعمال آنان بعد مرگ نیز همچنان باز خواهد ماند.

وی به وقف کردن در حوزه های درمان و پژوهش های علمی تاکید کرد و گفت: این موارد نیز از مصادیق مهم خیرات بوده و همواره مؤمنین باید در انجام این عمل و گذاشتن صدقه جاری پیش قدم باشند.

سلطانی رئیس اداره تحقیق اداره کل اوقاف مازندران در این مراسم با بیان اینکه همواره باید کمک حال وقف این نیت حسنه و الهی باشیم گفت: برگزاری این همایش و جلسات کمک به گسترش موضوع وقف بوده است و این همایش در جهت تقویت این عمل حسنه است.

وی با اشاره به اینکه وقف از مسائل فقهی بوده است اظهار داشت: از قبل اسلام موضوع وقف بوده است و تمام ادیان این سنت الهی را قبول داشته اند.

حجت الاسلام سلطانی خاطرنشان کرد: نفع مساله وقف به بشریت می رسد و اگر این مساله در بین مردم گسترش یابد چه گره هایی از بشریت حل خواهد کرد.