تقویت همدلی اکسیر رهایی بخش کشور از چالش های اساسی است
تقویت همدلی اکسیر رهایی بخش کشور از چالش های اساسی است
سکان نیوز؛رئیس ستاد انتخاباتی مردمی فرهنگ، خدمت وپیشرفت دکتر قالیباف در مازندران گفت: مشارکت حداکثری مردم در عرصه انتخابات موجب تقویت وانسجام ملی و جهش آرمانی در پیشرفت کشور می شود.

عقیل امامی در جمع نیروهای انقلابی شهرستان بابل با تاکید بر لزوم توجه به مولفه های اثربخش تقویت وانسجام ملی افزود: انتخابات متعلق به مردم است ونظام اسلامی آن را به آحاد واجدان شرایط اعطا کرده است.

وی با اشاره به تاکید فراوان رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر پرهیز از بداخلاقی های انتخاباتی یادآورشد: غلطیدن در چنیره بداخلاقی ها کام مردم را تلخ می کند و ثمره شیرین حماسه مردم در پای صندوقهای رای را از بین می برد.

این مسئول با اشاره به اهمیت انتخاب نامزد اصلح از سوی مردم اظهار کرد: کارآمدی، برنامه محوری، تعهد به آرمانهای حقیقی انقلاب اسلامي و رهبر حکیم انقلاب و توانمندی در پیشبرد سیاست‌ها و فراهم سازی بستر های پیشرفت کشور ازویژگی های نامزد اصلح است.

وی با اشاره به شرایط حساس کشور ادامه داد: مردم باید با نگاه به کارنامه نامزدها در عرصه های مدیریتی و اجرایی نامزد شایسته را برگزینند.

وی با بیان این که دکتر قالیباف مدیر جهادی ،عملگرا و تحولگرا است خاطرنشان کرد: مردم باید برای تداوم مسیر پیشرفت کشور با رآی قاطع به عملگرایی از غلطیدن دوباره در دامن واگرایی خسارت بار دولت قبل جلوگیری کنند.

امامی با تشریح برخی از مشکلات وتنگناهای کنونی ناشی از ناترازی ها و چالش های مدیریتی در اثر اهمال دولت قبل گفت: دولت سیزدهم با هوشمندی و تحولگرایی کشور را از لبه پرتگاه نجات داد و رشد منفی اقتصادی کشور در دولت قبل را به ۴/۵ درصد افزایش داد.

این فعال سیاسی و فرهنگی تصریح کرد: تداوم مدیریت جهادی و عملگرایی دولت سیزدهم با رویکرد مردمی سازی نیاز مبرم کشور در ۴سال آینده است.

وی مشکلات عمده کشور را در عرصه اجرا دانست وبا اظهار ابنکه کشور با مشکل قانون مواجه نیست افزود: هم اکنون ۱۲هزار فقره قانون در کشور وجود دارد که برخی از انها متضاد و موجب کندی امور دیوانی هستند . باید با انتخاب رییس جمهور سختکوش و مقتدر مانند دکتر قالیباف راه نورانی شهید رئیسی را تداوم بخشید.

وی تصریح کرد: تقویت همدلی ووحدت نیروهای جریان انقلاب اکسیر رهایی بخش کشور از چالش های فرهنگی، سیاسی واجتماعی است.