تغییر نگاه افکار عمومی به برند سرمد/ضرورت تقویت شبکه فروش
تغییر نگاه افکار عمومی به برند سرمد/ضرورت تقویت شبکه فروش
سکان نیوز؛ايجاد وفاداري در مشتري مفهومي است که در کسب و کارهاي امروزي مورد توجه بيش از پيش قرار گرفته است، توسعه اعتماد و تعهد وفاداري یکی از موضوعات مهمی است که در صنعت بیمه مورد توجه می باشد.

به گزارش سکان، بر اين اساس مديران برندها در ابتدا بايد دانش درستي در ارتباط با قابليت اعتماد جهت برآوردن انتظارات داشته باشند تا مشتري به سمت تعهد وفاداري ميل پيدا نمايد.

صنعت بیمه کشور با توجه به گستره موضوعی و فراگیری مخاطبان و سهمی که درزندگی و کسب و کارهای جامعه امروزی دارد لازم است به صورتی منسجم و منظم به سنجش و پایش سرمایه اجتماعی خود با هدف ارتقای سرمایه و اعتماد سازی نهادی بپردازد.

یکی از برندهای بیمه ای کشور که در سال گذشته توانست در جذب اعتماد مردم نسبت به برند بیمه ای خود موفق عمل کند شرکت بیمه سرمد بود، گنجینه اعتماد عمومی بزرگترین و ارزشمندترین سرمایه صنعت بیمه به حساب می آید و مدیران و کارکنان بیمه سرمد باید با تلاش و همت بیشتر قدر این ثروت ملی را بداند.

مدیرعامل بیمه سرمد در اولین جلسه شورای مدیران این شرکت در سال 1401 که با حضور معاونان و مدیران این شرکت برگزار شد بیان داشت: سال گذشته سال پرتلاطمی برای سرمد بود که تجارب زیادی برای همه ما به همراه داشت. سرمد نشان داد که یک شرکت مقتدر است و امروز پرصلابت از مشکلات عبور کرده است.

وی افزود: سرمد امروز به آینده نگاه دارد و سال 1401 سال بهتری برای ما خواهد بود و صنعت بیمه خبرهای خوشی از فعالیت‌های ما خواهد شنید. با تغییر و تحولی که داشته‌ایم سال بسیار پربازدهی پیش‌رو داریم.

رشنوادی به تغییر نگاه افکار عمومی به برند سرمد هم اشاره کرد و گفت: تصویر شرکت در افکار عمومی بهتر شده و شرایط سرمد به کلی تغییر کرده است. امروز با همت و تلاش مجموعه مدیران و کارکنان، در افکار عمومی به نحو خوبی با خدمات و اقدامات موثرمان شناخته شده‌ایم.

مدیرعامل بیمه سرمد درباره برنامه‌های این شرکت در سال 1401 نیز گفت: سال جدید را با یک برنامه جدی و جامع آغاز کرده‌ایم و به ویژه در حوزه شعب دستور کار روشنی داریم که باید آن را محقق کنیم، چرا که تقویت شبکه فروش یکی از اهداف اصلی ما خواهد بود.

استفاده از ظرفیت بیمه‌گذاران بزرگ سرمد، از دیگر نکاتی بود که رشنوادی به آن اشاره کرد و افزود: در کنار جذب بیمه‌گذاران بزرگی همچون سازمان تامین اجتماعی که در روزهای پایانی سال 1400 به جمع مشتریان ما اضافه شد، باید از ظرفیت این بیمه‌گذاران به خوبی بهره ببریم، چراکه پتانسیل‌های بزرگی در مجموعه‌های مانند بانک صادرات ایران، سازمان تامین اجتماعی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، جهاد دانشگاهی و… وجود دارد که مغفول مانده است.

وی ترمیم ساختار مالی شرکت و مولدسازی دارایی‌ها، حفظ پرتفوی شرکت و افزایش آن از طریق خرده‌فروشی، تقویت شبکه فروش، اصلاح ساختار سازمانی و سرمایه انسانی شرکت، افزایش سهم فروش آنلاین و استفاده از کسب‌وکارهای دیجیتال و تقویت برند و هویت شرکت را از دیگر برنامه‌های مهم سال 1401 برشمرد.

رشنوادی افزود: بیمه سرمد، قابلیت و ظرفیت سرآمدی را در صنعت بیمه کشور دارد و باید با استفاده از تجربه‌های سال‌های اخیر خود این مهم را محقق کند.

در ادامه این جلسه معاونان و مدیران سرمد، با نگاهی به عملکرد سال گذشته، برنامه‌های خود را برای سال جدید تشریح کرده و مورد بررسی قرار دادند.

هم‌چنین در پایان جلسه، از روح‌اله عظیمی معاون فنی بیمه‌های زندگی، ناهید شاکری مدیر بیمه‌های مهندسی و انرژی، مسعود صحرابانی مدیر بازاریابی و فروش بیمه‌های زندگی و حسن پورحسینی مدیر بیمه‌های آتش‌سوزی، باربری و خاص، به عنوان مدیران برتر در حوزه آموزش کارکنان و نمایندگان شرکت قدردانی شد.