تداوم خدمت جهادی در کشورمطالبه ملی است
تداوم خدمت جهادی در کشورمطالبه ملی است
سکان نیوز:ستاد مردمی فرهنگ، خدمت وپیشرفت دکتر قالیباف در مازندران گفت: انتخابات سکوی جهش کشور به سوی آرمانهای حقیقی انقلاب اسلامي است.

عقیل امامی درجمع فعالان فرهنگی جریان انقلاب مازندران افزود: انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به نماد اتحاد و همبستگی ملی در کشور تبدیل شد.

وی با گرامیداشت نام و یاد شهیدان خدمت دولت سیزدهم و رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی خاطرنشان کرد: استمرار نهضت خدمت رسانی دولت سیزدهم خواست و مطالبه ملی است.

این فعال سیاسی فرهنگی با تاکید بر شرایط حساس کشور و نیاز فزاینده به عملگرایی در اجرای راهبردهای اطمینان بخش برای مواجهه با تهدیدات فزاینده یادآور شد : ملت فهیم و وفادار ایران اسلامی در ۴۵ سال گذشته نشان دادند که از دل تهدیدات، فرصت های بی نظیری برای تعالی آرمان های پرشکوه انقلاب اسلامی خلق می کنند که عبور از شرایط سخت تحریمی نمونه بارز آن است.

وی دیدگاهها وراهبردهای مدیریتی دکتر قالیباف در عرصه رقابت های انتخاباتی را متضمن پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی در دهه پیشرفت وعدالت دانست وافزود:مدیریت جهادی دکتر قالیباف نمونه روشنی از توانمندی جریان انقلاب در پیشتازی نهضت خدمت و آبادانی کشور است.

این فعال سیاسی و فرهنگی ادامه داد:مردم ایران با چشیدن شهد خدمتگزاری بی منت دولت انقلابی سیزدهم برای استمرار دولت جهادی شایستگی و اشتیاق دارند.

وی همچنین دیدگاهها و برنامه های تحولی دولت پیشرفت و خدمت را که از سوی دکتر قالیباف ارائه شد واقع‌گرایانه و اصولی عنوان و خاطرنشان کرد: برای پیشبرد اهداف و سیاست های پیشتازانه دولت شهید رئیسی باید با اتکا به برنامه و کارنامه عملگرایانه دکتر قالیباف در پای صندوقهای رای انتخابات ریاست جمهوری حاضر شد.

امامی تصریح کرد: انقلاب اسلامی در دهه پنجم عمر بابرکتش نیازمند مدیرانی تحولگرا و آزمون پس داده مانند دکتر قالیباف است.

رئیس ستاد انتخاباتی مردمی فرهنگ، خدمت وپیشرفت دکتر قالیباف در مازندران اظهار کرد:

وحدت و مفاهمه جریان انقلاب تحت تاثیر القائات و تبلیغات مخالفان و گرایشات فکری ناهمسو در عرصه سیاسی نباید آسیب ببیند و از وزن آن کاسته شود.

وی انتخابات را نماد مردم سالاری دینی و نشانه بلوغ سیاسی مردم ایران دانست وافزود: مشارکت حداکثری مردم در عرصه انتخابات مهم ترین راهبرد جریان انقلاب در برهه کنونی است.

دبیر مجمع نمایندگان مازندران در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اعتلای همه جانبه کشور و تقویت بنیان های حکمرانی برای افزایش کارآمدی نظام اسلامی مسئولیت کلیدی و راهبرد هوشمندانه مدیریتی جریان انقلاب است.