به گزارش سکان نیوز/سامانه BTM تکنولوژی تبدیل متن به صدا را در اختیار دارد و از این طریق، امکان انجام عملیات بانکی با استفاده از کدهای دستوری را برای نابینایان فراهم می کند.
این سامانه بسیاری از فعالیت های مشتری را به خاطر میسپارد تا در مراجعات بعدی، فعالیت بانکی وی را تسریع و تسهیل کند.
خدمت صدای راهنما (استاتیک و پویا) و میانبرهای آسان ساز روی سامانه های BTM بر اساس تست کاربردپذیری انجمن نابینایان، مورد تایید و رضایت قرار گرفته است.
BTM یک پلتفرم و راهکار یکپارچه و هوشمند برای پایانههای بانکی است که هدف اصلی آن ارائه خدمات بانکی هوشمند و یکپارچه به مشتریان از طریق کانالهای مختلف است.
تحولی دیگر در بانک ملی ایران/تسهیل عملیات بانکی توسط نابینایان
سکان نیوز:شعب «خیابان بهار» و «نوبهار» بانک ملی ایران برای ارائه خدمت ویژه به نابینایان به سامانه BTM مجهز شدند..
لینک کوتاه :
https://sokannews.ir/?p=21914
برچسب ها
نماینده بیمه ایران در اتکایی امین مشخص شد
سکان نیوز؛ موسوی از مدیران با سابقه صنعت بیمه به نماینده بیمه ایران در اتکایی امین مشخص معرفی شد.
بیمه دی، پایدار در رشد سودآوری
سکان نیوز؛ بیمه دی در نیمه اول سال جاری ۷۶ درصد رشد در حق بیمه صادره را محقق کرده است.
بازدید سرزده مهندس اوحدی از بیمه دی/ بررسی میدانی نحوه بازپرداخت هزینه درمان جامعه ایثارگری در ۴۸ ساعت
سکان نیوز؛ معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به منظور پیگیری پرداخت هزینههای درمانی جانبازان و ایثارگران ظرف حداکثر ۴۸ از بیمه دی به صورت سرزده بازدید کرد و به بررسی میدانی نحوه بازپرداخت هزینههای درمانی پرداخت.
ثبت دیدگاه
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.