به گزارش سکان نیوز/سامانه BTM تکنولوژی تبدیل متن به صدا را در اختیار دارد و از این طریق، امکان انجام عملیات بانکی با استفاده از کدهای دستوری را برای نابینایان فراهم می کند.
این سامانه بسیاری از فعالیت های مشتری را به خاطر میسپارد تا در مراجعات بعدی، فعالیت بانکی وی را تسریع و تسهیل کند.
خدمت صدای راهنما (استاتیک و پویا) و میانبرهای آسان ساز روی سامانه های BTM بر اساس تست کاربردپذیری انجمن نابینایان، مورد تایید و رضایت قرار گرفته است.
BTM یک پلتفرم و راهکار یکپارچه و هوشمند برای پایانههای بانکی است که هدف اصلی آن ارائه خدمات بانکی هوشمند و یکپارچه به مشتریان از طریق کانالهای مختلف است.
تحولی دیگر در بانک ملی ایران/تسهیل عملیات بانکی توسط نابینایان
سکان نیوز:شعب «خیابان بهار» و «نوبهار» بانک ملی ایران برای ارائه خدمت ویژه به نابینایان به سامانه BTM مجهز شدند..
لینک کوتاه :
https://sokannews.ir/?p=21914
برچسب ها
سال 1404 سال شکوفایی بانک دی است
سکان نیوز؛ مدیرعامل بانک دی در نخستین نشست سال جدید با رؤسای شعب تهران ضمن تشریح استراتژیهای بانک در سال 1404 بر ضرورت اهتمام تمامی ارکان بانک بر اهداف تأکید کرد و سال جدید را سال شکوفایی این بانک دانست.
کشاورز سکاندار بیمه پاسارگاد شد
سکان نیوز؛ مدیرعامل جدید بیمه پاسارگاد توسط هیات مدیره معرفی و توسط بیمه مرکزی تایید شد بر این اساس محمدرضا کشاورز رسما مدیر عامل بیمه پاسارگاد شد.
افزایش ۳۶.۵ درصدی نرخ بیمه شخص ثالث در سال ۱۴۰۴
سکان نیوز؛ براساس اعلام بیمه مرکزی تعرفه نرخ بیمه شخص ثالث در سال ۱۴۰۴، ۳۶.۵ درصد افزایش یافت.
ثبت دیدگاه
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.