تاکید مدیرعامل شرکت گاز استان تهران بر هم‌افزایی و تعامل بین واحدهای شرکت برای تحقق اهداف
تاکید مدیرعامل شرکت گاز استان تهران بر هم‌افزایی و تعامل بین واحدهای شرکت برای تحقق اهداف
سکان نیوز؛ علیرضا اعوانی، مدیرعامل شرکت گاز استان تهران در اولین جلسه خود با مدیران و روسای واحدهای مستقل ستادی، بر اهمیت تعامل و همکاری بین واحدها و هم‌افزایی ناشی از آن به عنوان کلید موفقیت در تحقق اهداف شرکت تاکید کرد.

علیرضا اعوانی، مدیرعامل شرکت گاز استان تهران ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله و همچنین شهادت همکار گرانقدر جانباز سرافراز شهید محسن فرهانی نژاد مقدم به تشریح مهم‌ترین اولویت‌های کاری شرکت پرداخت.

اعوانی، با تأکید بر اهمیت همکاری بین واحدهای شرکت، افزود: با توجه به فرا رسیدن فصول سرد سال، همکاری و هماهنگی بین واحدهای ستادی بیش از هر زمان دیگری ضروری است و با تلاش همه همکاران و استفاده از ظرفیت‌های موجود، می‌توانیم از زمستان پیش رو با موفقیت عبور کنیم و خدمات مطلوب را به مشترکین خود ارائه دهیم.

وی اظهار داشت: قطعا تعامل و همکاری بین واحدها و هم افزایی ناشی از آن رمز موفقیت و کلید اصلی در تحقق اهداف پیش رو شرکت می باشد و برگزاری چنین نشست هایی می بایست به صورت مستمر جهت صورت پذیرد.

در این جلسه، مدیران و روسا واحدهای مستقل ستادی شرکت گاز استان تهران یکایک گزارش عملکرد واحدهای مربوطه را نزد مدیرعامل شرکت ارائه نمودند.