به گزارش سکان، دکتر هادی عبداللهی در نشست مدیران ستادی و شعب بانک دی با تاکید بر این که مشتریان، سرمایه اصلی بانک و بیمه دی هستند و همه خدمات مالی و بیمهای باید در راستای خدمترسانی به آنها به ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران باشد، اظهار کرد: یکپارچهسازی سامانههای بانک دی و بیمه دی، میتواند علاوه بر ایجاد زمینه خدمترسانی مشترک، کاهش هزینهها و افزایش درآمدها را نیز به همراه داشته باشد.
وی همچنین خواستار طراحی مدلهای جدید در حوزه خدمات بانک و بیمه شد.
دکتر عبداللهی با بیان این که مشتریان به دنبال سادهسازی فرایندها و سرعت و دقت در خدمات هستند، خاطرنشان کرد: ایجاد یک زنجیره ارزش مشترک با هدف استفاده از فرصتهای موجود در بازار، میتواند رشد قابل توجهی در خدمات ایجاد کند.
عبداللهی طراحی محصولات جدید و خاص ویژه مشتریان بانک دی، صدور بیمهنامه مانده بدهکار تسهیلات پرداختی، تبادل دادهها و تجربیات مشترک و ارائه خدمات جدید در حوزه بیمه تکمیل درمان به کارکنان بانک دی را در دستور کار این شرکت خواند و گفت: اکنون بیمه دی رتبه سوم سهم بازار در میان شرکتهای بیمه خصوصی با سطح توانگری مالی «یک» را دارد.
بیمه دی رتبه سوم سهم بازار در میان شرکتهای بیمه خصوصی
سکان نیوز؛ مدیرعامل شرکت بیمه دی گفت: اکنون بیمه دی رتبه سوم سهم بازار در میان شرکتهای بیمه خصوصی با سطح توانگری مالی «یک» را دارد.
لینک کوتاه :
https://sokannews.ir/?p=50353
برچسب ها
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بیمه ملت برگزار میشود
سکان نیوز؛ مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بیمه ملت (سهامی عام) برای سال مالی منتهی به 30 اسفند 1403، روز دوشنبه 30 تیرماه 1404 درمحل هتل هما برگزار میشود.
گسترش فعالیت مركز ارتباط با مشتریان بیمه پارسیان
سکان نیوز؛ شرکت بیمه پارسیان در راستای ارتقای خدمات و جلب رضایت مشتریان، ساعات پاسخگویی مرکز ارتباط با مشتریان خود را افزایش داد.
در سختترین روزها، بیمه پارسیان همراهی مطمئن
سکان نیوز؛ بیمه پارسیان در راستای تعهد خود به مشتریان و بیمهگزاران خود، هفتههای گذشته در شرایط و حوادث اخیر، بدون وقفه به ارایه خدمات بیمهای ادامه داد.
ثبت دیدگاه
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.