بیانیه کنگره ملی معلمان انقلاب اسلامی در حمایت از دکتر جلیلی
بیانیه کنگره ملی معلمان انقلاب اسلامی در حمایت از دکتر جلیلی
سکان نیوز؛ کنگره ملی معلمان انقلاب اسلامی در حمایت از دکتر سعید جلیلی برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیانیه صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم
باردیگر موسم انتخاب فرا رسید، این بار قرار نیست از بین دو نفر، یک نفر را انتخاب کنیم، بلکه قرار بر اینست که از بین دو تفکر، یکی را انتخاب کنیم. یک سوی میدان، تفکر ما می توانیم و در سوی دیگر تفکر ما نمی توانیم.

امروز هر دو تفکر، برای جلب آرای مردم، نماینده معرفی کرده اند. ما می توانیم شعارش این است که ایران خانه ی من است و برای ساختن آن به عزم،اراده، دانش و توان جوانان ایرانی نیاز داریم، باید بن بست ها شکسته شود و مانع ها از جلوی پای تک تک جوانان ایرانی توسط دولت ایران، برداشته شود، تا او برای آباد کردن خانه ی خود دست به کار شود، دولت در این تفکر خادم و خدمتگزار مردم است و مردم را ولی نعمت خود می داند.

اما در سوی دیگر میدان، گروهی با تمام توان، برای رسیدن به قدرت تالش می کنند، چرا که شیفته قدرت هستند نه شیفته خدمت. آن ها با زر و زور و تزویر و دروغ، در صدد حاکم شدن بر مردم هستند چرا که مردم را رعیت و خود را ارباب تصور می کنند.

آن ها با همین دیدگاه در سطح جهانی، آمریکا را کدخدا و دیگران را رعیت او می دانستند تا جایی که آب خوردن ما را به اراده او وصل کردند.

در یک سوی میدان، صداقت، ایمان و اخالص نماینده دارد و با خلوص نیت ،وارد میدان شده برای رفع رانتخواری، فساد، نفاق، تحجر و آقازادگی پروری. در آن طرف، افرادی آمده اند سالها در قدرت بودند
ولی برای رفع رانتخواری، فساد و پدیده زشت آقازادگی پروری، هیچ برنامه ای ارائه نمی کنند.

امروز نماینده تفکر ما می توانیم با صراحت می گوید به همه شهرها و روستاها سفر کرده ام، تمامی ظرفیت های ایران را در جای جای آن می شناسم و برای
شکوفایی آن ظرفیت ها یازده سال برنامه ریزی کردم، این ظرفیت ها فرصت مغتنمی ساخته اند برای جهش ایران.

نماینده تفکر ما نمی توانیم، با صراحت می گوید اقتصاد را به من بدهید، آن را خراب می کنم، از کارشناسان استفاده می کنم، وقتی به کارشناسان او رجوع می کنیم، می بینیم همان ژنرال های پیر حسن روحانی هستند که ثمره حضور آن ها، قفل شدن کسب و کار مردم و ساخت و ساز در ایران بود.

ملت شریف ایران، به عقب برنگردیم، دهه نود، دهه رکود و نخوت ایران بود، در آن دهه کسی را برگزیدیم که کارخانه های ما یکی پس از دیگری ورشکسته شدند و کارگرانش بیکار و هر روز بر جمعیت بیکار کشور افزوده می شد.

این ما هستیم که سرنوشت خود را باید تعیین کنیم، با انتخاب درست، مسیر صعود و پیشرفت را برگزینیم. امروز آقای سعید جلیلی نماینده تفکر ما می توانیم است، با انتخاب ایشان مسیر پیشرفت کشور ایران را هموار سازیم و آینده فرزندان خود را روشن تر از گذشته نماییم.

کنگره ملی معلمان انقلاب اسلامی