بیانیه رییس مجمع نمایندگان مازندران به عملیات متهورانه و غرورآفرین دلاور مردان سپاه
بیانیه رییس مجمع نمایندگان مازندران به عملیات متهورانه و غرورآفرین دلاور مردان سپاه
سکان نیوز: رضا حاجی پور بیان داشت: عملیات متهورانه و غرورآفرین دلاور مردان سپاه موجی از شور وشعف را در بین مومنان برانگیخت.

بسم الله الرحمن الرحیم
عملیات متهورانه و غرورآفرین دلاور مردان سپاه ایمان علیه مواضع و استحکامات رژیم موقت صهیونیستی موجی از شور وشعف را در بین مومنان و دوستداران انقلاب اسلامی در سراسر جهان و جبهه مقاومت برانگیخت.

عملیات وعده صادق ۲ که در پاسخ به جنایات و ددمنشی صهیونیست های خون آشام و طبق معاهده های بین المللی صورت گرفت، علاوه بر نمایش توان بازدارندگی کشورمان، موجبات دلگرمی و خشنودی رزمندگان محور مقاومت را فراهم آورد و تائیدی بر تداوم آمادگی کشورمان برای پاسخ به هرگونه شرارت پیشگی مجدد این دشمن خیره سر است.

اینجانب به نمایندگی از اعضاي مجمع نمایندگان مردم شریف خطه عاشورایی مازندران با تبریک این پیروزی مقتدرانه به سپاهیان پرتوان کشورمان که در دفاع مشروع از حقوق مسلم و طبیعی انقلاب اسلامی و پشتیبانی همه جانبه از محور مقاومت وانتقام سخت از رژیم صهیونیستی و نیزخونخواهی سید الشهدای مقاومت مجاهد کبیر سید حسن نصرالله و پرچمدار جهاد اسلامی فلسطین شهید هنیه و فرماندهان ارشد سپاه قدس حماسه بزرگی خلق کردند، تحقق اهداف بلند انقلاب اسلامی را تحت زعامت ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای( مدظله‌العالی ) مسئلت دارم.

رضا حاجی پور
رئیس مجمع نمایندگان مردم شریف استان مازندران در مجلس شورای اسلامی