به صلاح ووشو تصمیم می‌گیرم/ گزینه بهتری باشد کناره‌گیری می‌کنم - سکان | Sokan Khabar Agency | سکان | Sokan Khabar Agency
افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 20 September , 2024
پ
  • شناسه : 3584
  • 24 فروردین 1399 - 13:46
  • 0 دیدگاه
حسین اوجاقی

به صلاح ووشو تصمیم می‌گیرم/ گزینه بهتری باشد کناره‌گیری می‌کنم

به صلاح ووشو تصمیم می‌گیرم/ گزینه بهتری باشد کناره‌گیری می‌کنم
به صلاح ووشو تصمیم می‌گیرم/ گزینه بهتری باشد کناره‌گیری می‌کنم
سرمربی تیم ملی ووشو گفت: هدف اصلی همه ما تداوم موفقیت های ووشوست و تصمیم گیری برای ماندن در عرصه انتخابات هم در همین راستا صورت خواهد گرفت.

حسین اوجاقی که صبح امروز برای حضور در انتخابات فدراسیون ووشو ثبت نام کرده است، ضمن بیان مطلب فوق  گفت: معتقدم در این دوره کاندیداها قطعاً دو رقمی خواهد شد، شاید بالاترین تعداد ثبت نام کننده ها را در این دوره داشته باشیم. واقعیت این است که خودم شخصاً برخی دوستان که قرار است ثبت نام کنند را قبول دارم و شاید به نقطه نظری برسم که فردی بهتر از من بتواند به ووشو کمک کند.

وی در مورد احتمال کناره گیری در روزهای پایانی گفت: بحث توافق یا تعامل بی اثر نداریم اگر احساس کنم هر شخصی بهتر از من بتواند این کار را انجام می دهد کنار می روم و در همان بخش فنی کار را دنبال می کنم و اگر چنین احساسی نداشته باشم ادامه می دهم. مهمترین نکته این است که در فدراسیون ووشو عادت کرده ایم کار تیمی انجام بدهیم.

وی در مورد ثبت نام برای حضور در انتخابات گفت: من با نظر قاطبه جامعه ووشو تصمیم به حضور در انتخابات گرفتم و بدون شک بزرگان این رشته با آگاهی از توانمندی ها چنین خواسته ای داشته اند که من بتوانم برخی برنامه هایی که وجود دارد را ادامه بدهم.

اوجاقی در خصوص حضور قهرمانان ورزش در راس فدراسیون ها گفت: خیلی از قهرمانان بوده و هستند که در رشته خود وارد عرصه مدیریت شدند، مقوله قهرمانی و مدیریت دو بحث جداست، شاید احاطه فنی بتواند کمک کند ولی شاید برخی مواقع آسیب می زند. با تفکر صرف فنی نمی توان فدراسیون اداره کرد. دنیای مدیریت متفاوت است و مباحث فنی تنها یک بخشی از کار است. بخش های دیگری مثل استانها، کمیته ها، سبک ها، ارتباطات با وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک، برون سازمانی و بین المللی و کسی که بتواند کلیات کار را در نظر بگیرد می تواند موفق باشد. از آنجا که در طول سال‌های گذشته در کنار دکتر علی نژاد به عنوان مشاور بودم، دکترای مدیریت و برنامه ریزی ورزش دارم و در مباحث استراتژی کار کردم و مسیولیت های مختلفی داشته و این تجربه را آهسته آهسته کسب کرده و احساس کردم این توانایی را دارم. الان شاید بتوانم ادامه دهنده راهی که الان وجود دارد باشم و کمکی کنم به جامعه ووشو تا این رشته در اوج بماند.

‌اوجاقی در مورد برنامه های خود گفت: از برنامه استراتژی چهارم ووشو یک سال گذشته و باید بتوانیم این برنامه را ادامه داده. باید در استانها بیشتر کار کنیم چرا که اگر الان تیم ملی قوی داریم ناشی از همین توجه است. باید بستر سازی کنیم برای برنامه پنجم، حفظ شرایط کیفی کار و جذب اسپانسر و توجه به شرایط مالی فدراسیون باید در دستور کار قرار گیرد.

برچسب ها

دهقان دهنوی رئیس سازمان توسعه تجارت شد 26 شهریور 1403

دهقان دهنوی رئیس سازمان توسعه تجارت شد

سکان نیوز؛ با حکم وزیر صنعت،معدن و تجارت، محمدعلی دهقان دهنوی به عنوان رئیس سازمان توسعه و تجارت منصوب شد.

بازنگری در برخی اولویت‌های برنامه‌ریزی شده؛ کلید رسیدن به اهداف سازمان 25 شهریور 1403

بازنگری در برخی اولویت‌های برنامه‌ریزی شده؛ کلید رسیدن به اهداف سازمان

سکان نیوز؛ تغییر و تحول در هر سازمانی، بر اساس سیاست‌های اتخاذشده و صرفاً برای رسیدن آن سازمان به پویایی و شکوفایی بیشتر همراه با ارایه ایده‌های نوین است.

پیام رئیس مجمع نمایندگان مازندران بمناسبت سالروز ورود آزادگان به کشور 26 مرداد 1403

پیام رئیس مجمع نمایندگان مازندران بمناسبت سالروز ورود آزادگان به کشور

سکان نیوز؛ رضا حاجی پور گفت: آزادگان دلاور مردان عرصه پیکار با خصم زبون هستند که با استقامت و شجاعت مثال زدنی خود در اسارتگاههای رژیم بعثی عراق از ایمان و غیرت ستودنی ملت بزرگ ایران اسلامی دفاع کردند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.