بابایی کارنامی جدی ترین گزینه برای ریاست کمیسیون اجتماعی
بابایی کارنامی جدی ترین گزینه برای ریاست کمیسیون اجتماعی
سکان نیوز؛ با شروع کار مجلس دوازدهم و مشخص شدن اعضای کمیسیون ها، انتخاب روئسای کمیسیون ها و هیئت رئیسه بزودی برگزار می شود.

به گزارش سکان نیوز، کمیسیون اجتماعی مجلس به عنوان کمیسیونی که بیشترین ارتباط را با مردم بخصوص جامعه بزرگ کارگزی و بازنشستگان  و اقشار ضعیف جامعه دارد نیازمند به افرادی است که درد و رنج کارگری را چشیده و با اقشار مختلف مردم ارتباط داشته باشد.

علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری و میاندورد در مجلس یازدهم و مجلس دوازدهم ،رئیس فراکسیون کارگری مجلس و نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس یازدهم در کنارتخصص، تعهد و قدرت چانه زنی بالا و ارتباطات گسترده، وی را از کارگری به سطوح ملی رساند و برای مجلس دوازدهم بابایی کارنامی  از گزینه های جدی ریاست کمیسیون اجتماعی قرار گرفت.

بابایی کارنامی که جز محدود نمایندگان مجلس دوازدهم می باشد که برای دور دوم نمایندگی با افزایش و محبوبت بیشتری در حوزه انتخابیه خود برخوردار بود.

ویژه گی های شخصیتی و تعهد و تخصص این نماینده مجلس باعث این شد که در بین اعضای کمیسیون اجتماعی از محبوبت خاصی برخوردار باشد و برای انتخاب ریاست کمیسیون به عنوان گزینه اول قرار گیرد.