در این بازدید،علیرضا اعوانی، مدیرعامل شرکت گاز استان تهران ضمن گفتگو با کارشناسان و مسئولان منطقه ۳، از نزدیک در جریان روند کنتورخوانی و وصول مطالبات قرار گرفت. وی بر اهمیت آموزش مستمر کارکنان، استفاده از فناوریهای نوین در فرایند کنتورخوانی و همچنین تعامل سازنده با مشترکین تاکید کرد.
در ادامه این بازدید، رییس اداره گاز منطقه ۳ گازرسی به ارائه گزارشی از عملکرد خود در حوزه های مختلف کاری و کنتورخوانی و وصول مطالبات پرداختند و مشکلات موجود را مطرح کرد.
مدیرعامل شرکت گاز استان تهران نیز ضمن قدردانی از تلاشهای کارکنان منطقه ۳، دستورات لازم جهت رفع مشکلات و بهبود عملکرد را صادر کرد.
وی با اشاره به اهمیت دسترسی همه مشترکین به گاز طبیعی به عنوان یک سوخت پاک و ایمن، بر ضرورت تسهیل و تسریع در روند صدور اشتراک گاز تصریح کرد: هماهنگی بیشتر بین بخشهای مختلف شرکت و سایر دستگاههای اجرایی مرتبط جهت تحقق این هدف مهم امری ضروری است.
در ادامه این بازدید، مسوولین حاضر به ارائه گزارشهایی در خصوص اقدامات انجام شده در راستای بهبود خدمات مشترکین پرداختند و پیشنهادهای خود را برای ارتقای هرچه بیشتر کیفیت خدمات ارائه دادند.
شایان ذکر است مدیرعامل با حضور در جمع کارکنان ادارات گازرسانی مذکور به شنیدن مستقیم دغدغهها و پیشنهادهای آنها پرداخت و کارکنان نیز با طرح مسائل و مشکلات خود، فرصتی یافتند تا نظرات و ایدههای خود را در خصوص بهبود عملکرد شرکت و ارتقاء سطح رضایتمندی مشترکین ارائه دهند.