به گزارش سکان نیوز/مدير عامل شركت توزيع برق استان لرستان با بيان اينكه در دوران شيوع ويروس كرونا هيچ يك از خدمات اين شركت تعطيل نشده است، اظهار داشت: در اين مدت اقدامات بسيار خوبي در زمينه هاي مختلف صورت گرفته و با رعايت پروتكل هاي بهداشتي، خدمات رساني به مردم بدون هيچ وقفه اي صورت گرفته است.
مهندس خودنيا با اشاره به اينكه از ابتداي شيوع ويروس كرونا همه ي خدمات شركت به صورت غيرحضوري ارائه شده است، ابراز داشت: در همين خصوص پيرو ابلاغيه ها و دستورات وزارت بهداشت و ستاد مقابله با كروناي كشور و استان در دوران اعلام شده پرسنل به صورت دوركاري فعاليت كرده و تمامي مسائل بهداشتي نيز رعايت شده است.
وي با بيان اينكه در اين زمينه و در راستاي دوركاري پرسنل، دفتر فناوري اطلاعات شركت توزيع بسترهاي مناسب را فراهم كرده است، تصريح نمود: اين تلاش ها همچنان ادامه دارد و تا پايان بحران كرونا همچنان رعايت بهداشت محيطي و فردي در دستور كار شركت توزيع قرار خواهد داشت.
در ادامه مدير واحد فناوري اطلاعات و ارتباطات شركت توزيع نيروي برق استان لرستان با بيان اينكه در اين راستا و در جهت خدمت رساني به مردم ، سازمان ها و شركت هاي خدمت رسان مي بايست با انجام تمهيدات لازم و با در نظر گرفتن سلامت پرسنل خود ، خدمت را كما في سابق ارائه دهند اظهار داشت: در اين بين يكي از واحدهاي شركت توزيع برق استان ، واحد فناوري اطلاعات و ارتباطات با انجام اقدامات لازم و مهيا كردن بستر هاي مورد نياز نقش بسزايي در ادامه روند فعاليت هاي همكاران بر عهده داشته و دارد .
مهندس رباطي ابراز داشت: دفتر فناورى اطلاعات شركت توزيع برق استان لرستان در جهت انجام دوركاري پرسنل و همچنين برقراري ارتباط ويدئوكنفرانس مدير عامل و ساير همكاران با مقام عالي وزارت نيرو ، استاندار محترم و شركت توانير اقدامات ذيل را انجام داده است:
• نرم افزارى
نصب و راه اندازى نرم افزار بومى و كاملا امن وب گت وى و تعريف سطح دسترس كاربران و تعريف سامانه هاي اتوماسيون ادارى، جامع مالي و ادارى، آمار، GIS ، سيستم جامع مشتركين
نصب و راه اندازي نسخه اندرويد نرم افزار وب گت وى
• سخت افزارى
تهيه و اختصاص 2 دستگاه سرور جهت نصب نرم افزار وب گت وى
• بستر ارتباطى
مديريت اينترنت شركت و اختصاص پهناى باند بيشتر به سرورهاي مذكور جهت دسترسى بهتر و پايدارتر
و همچنين به جهت تسهيل كار ارباب رجوع و مشتركين امكانات ذيل در پورتال (ledc.ir)ايجاد گرديده است:
• ايجاد ميزخدمت الكترونيكي و امكان ارائه خدمات الكترونيكي در پورتال :
خدمات الكترونيكي كه از طرق پورتال در دسترس مي باشد: صدور قبض المثني، سوابق مصرف و صورتحساب مشترك، درخواست تسويه حساب، درخواست اصلاح اطلاعات، تغيير نام مشترك، محاسبه صورتحساب بر اساس خوداظهاري، درخواست انشعاب جديد و غيره
نرم افزارهاي موبايلي ارائه خدمات مانند: اپليكيشن همراه برق (جهت مشاهده و دريافت صورتحساب و پرداخت الكترونيكي قبوض)، اپليكيشن موبايل مشتركين، اپليكيشن مديريت مصرف و غيره
ارتباط با مديرعامل و مديران سازمان به شكل الكترونيكي
خدمات غيرحضوري دفاتر پيشخوان
- نویسنده : 1161