به گزارش سکان به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، چهارمین جلسه کارگروه تبلیغات شرکت بیمه رازی با حضور دکتر علی جباری- مدیرعامل بیمه رازی، ناصرالدین اسلامیفرد- مدیر روابط عمومی و امور بین الملل و معاونان شرکت برگزار شد.
در این جلسه دکتر علی جباری با تاکید بر جایگاه نمایندگان و استراتژی نماینده محوری، گفت: همراهی و همکاری با نمایندگان و شبکه فروش در زمینه تبلیغات بسیار مهم است، زیرا نمایندگان و شبکه فروش نمای اصلی شرکتهای بیمه هستند و شرایط توزیع و هزینههای تمام شده باید به گونهای باشد تا با کمترین هزینه و در اسرع وقت فضای تبلیغاتی برای نمایندگان و شبکه فروش محیا شود.
مدیرعامل بیمه رازی یادآور شد: در کنار ایجاد فضای تبلیغاتی برای نمایندگان و شبکه فروش، باید در راستای حضور پرقدرت و بازاریابی قابل توجه شبکه فروش، شبکه بیمه رازی شرایط جدیدی را فراهم خواهد کرد.
وی خاطرنشان کرد: مهمترین مولفه بهبود روابط شرکتهای بیمه با مشتریان خود، اطلاع رسانی است، در کنار ارائه خدمات بهتر و متمایز باید اطلاع رسانی و آگاهی سازی رخ دهد و اطلاع رسانی و آگاه سازی قابل قبول زمانی رخ خواهد داد که خدمات دهی متمایزی از سوی شرکت رخ دهد.
جباری یادآور شد: بهترین تبلیغ برای شرکت های بیمه پرداخت به موقع و سریع در کنار ارائه خدمات خوب و متمایز نسبت به دیگر رقبا است و این مهم تاثیر بسزایی نسبت به تبلیغات و ارائه هدایای تبلیغاتی است.
جباری تمایز در ارائه خدمات و پرداخت به موقع خسارت را سرلوحه عملکرد شرکت بیمه رازی دانست و یادآور شد: تعامل و ارتباط درست با بیمه گذاران ومشتریان در فرآیند کاری و همکاریهای آینده مهم است.
سرعت در تصمیم گیری ها و پاسخگویی یکی از عارضههای تاثیرگذار در ایجاد نارضایتی در بین بیمه گذاران و صنعت بیمه است و بیمه رازی با تاکید بر افزایش سرعت در تصمیم گیری و پاسخگویی، چرخش استراتژی نماینده محوری و شعبه محوری با رویکرد افزایش اختیار شعب را ابلاغ و اجرایی کرده است.
اطلاع رسانی مهمترین مولفه بهبود روابط شرکت با مشتریان است
سکان نیوز؛ مدیرعامل بیمه رازی با بیان اینکه بهترین تبلیغ برای شرکتهای بیمه ، پرداخت به موقع و سریع در کنار ارائه خدمات خوب و متمایز است گفت: مهمترین مولفه بهبود روابط شرکتهای بیمه با مشتریان خود، اطلاع رسانی است.
لینک کوتاه :
https://sokannews.ir/?p=34179
برچسب ها
امتیاز حاکمیت شرکتی بیمه ما؛ 100 از 100
سکان نیوز؛ شرکت بیمه "ما" در سال جاری موفق شد امتیاز 100 از 100 را در حاکمیت شرکتی کسب کند
اعتماد مردم به بیمه پاسارگاد/جهش فروش بیمههای زندگی
سکان نیوز؛ مرور عملکرد سالهای ۱۴۰۱ تا ۱۴۰۴ نشان میدهد که اگرچه این رشته همواره در مسیر رشد بوده، اما سال ۱۴۰۴ نقطه اوج این روند است.
زرین پاسارگاد؛ امنیت بیمهای با طعم طلای واقعی
سکان نیوز؛ «بیمه عمر زرین پاسارگاد» بهعنوان یک محصول نوآورانه در بازار بیمه کشور معرفی شده است؛ طرحی که ساختار پسانداز و پوششهای بیمه عمر را با پشتوانه دارایی پایدار یعنی طلا پیوند میدهد. این ترکیب، بیمهنامه را برای خانوادههایی که نگران کاهش ارزش پول هستند، به گزینهای قابلتوجه تبدیل کرده است.
ثبت دیدگاه
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.











































