به گزارش سکان نیوز/مدير عامل شركت توزيع برق مازندران با بيان اينكه از تمام ظرفيت ها براي خدمت رساني بايد بهره گرفت ، گفت : 82 خدمت غير حضوري اين شركت در ميز خدمت قابل ارائه است .
مهندس رضا غفاري گفت : فرصت خدمت بهتر به مردم نعمتي است كه خدا به ما داده و از تمام ظرفيت ها براي تسهيل و تسريع در خدمت رساني بهتر و رضايت مندي بيشتر مشتركان و متقاضيان بهره خواهيم گرفت .
وي با بيان اينكه همه امور زندگي امروز به برق وابسته شده ، خدمت رساني در اين حوزه را بسيار مهم و با اهميت خواند و خاطرنشان كرد از 82 خدمت كه به صورت غير حضوري ارائه خواهد شد 24 خدمت در حوزه مشتركين و 54 خدمت در ساير حوزه ها ست كه بايد بخوبي شناسايي و به بهترين صورت ارائه گردد.
مدير عامل شركت توزيع برق مازندران استقرار ميز خدمت در سازماني كه مفيدترين و موثرترين خدمت به مردم ارائه مي دهد را بسيار اثر بخش دانست و استفاده از فن آوري هاي نوين در سرعت كار و بكارگيري افرد مجرب ، زبده، صبور و متعهد و متخصص و كار بلد كه بتوانند با اشرافيت در كار همه امور را با دقت و سرعت بيشتر پيگيري كنند بسيار ارز شمند خواند .
غفاري درخواست تغيير تعرفه ، تسويه حساب مشتركين ، تسويه بدهي مشتركين ، صدور قبض المثني ، درخواست بررسي صورتحساب ، مشاهده سوابق پرداخت ، مشاهده قبوض برق ، خود اظهاري مصرف برق مشتركين ، درخواست اصلاح نام ، تغيير نام ، آزمايش كنتور ، اصلاح سرويس انشعاب ، قطع موقت انشعاب ، درخواست وصل مجدد، تعويض كنتور ، تقسيط انشعاب ، افزايش يا كاهش آمپراژ، درخواست انشعاب آمپري ، در خواست مشاهده برنامه زمانبندي كاليبراسيون دوره اي ، مشاهده پروژه هاي ابلاغ شده ، مشاهده گزارش نظارت بر پروژه ها را ازخدمات در ميز خدمت غير حضوري در حوزه مشتركين بر شمرد.
وي مشاهده فهرست اولويت هاي تحقيقاتي ، ثبت نياز تحقيقات صنعت برق در حيطه فعاليت شركت هاي توزيع ، حمايت از اجراي پروژه هاي تحقيقاتي شركتهاي توزيع ،درخواست تاييد صلاحيت پيمانكاران ، درخواست مكاتبات مراجعين حوزه برق ، ثبت شكايات مردمي در حوزه توزيع برق، درخواست ثبت وضعيت استفاده از كالا توسط پيمانكاران حوزه برق ، ثبت گزارشات مردمي در حوزه توزيع نيروي برق ، درخواست واگذاري برق موقت ، درخواست تفكيك يا ادغام انشعاب مشتركين ، درخواست گزارش برآورد انرژي و بار، درخواست رفع خاموشي معابر و…. را از جمله مواردي دانست كه در حوزه هاي ديگر شركت قرار دارند و به صورت غير حضوري ارائه خواهد شد.
وي تضيع حقوق شهروندان ، تكريم ارباب رجوع ، جلوگيري از سرگرداني مردم در دستگاههاي اجرايي ، پيشگيري از امكان برقراري ارتباط غير اصولي و مفسده آميز كاركنان ، ايجاد سلامت اداري و پاسخگو بودن كاركنان را ازجمله اهداف استقرار ميز خدمت بيان كرد.
- نویسنده : 1161