ارائه خدمات غیر حضوری توزیع برق غرب مازندران با نرم افزار های موبایلی
ارائه خدمات غیر حضوری توزیع برق غرب مازندران با نرم افزار های موبایلی
سکان نیوز؛ کیوان فرح زاد گفت: فراهم شدن امکان گزارش گیری از عملکرد همکاران و پیمانکاران و همچنین شفاف سازی قصور در اجرای تعهدات از سوی متقاضی و شرکت در فرایند های ارائه خدمات ، از مزایای نرم افزارهای موبابلی است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران ببیان داشت: تاکنون انتقال اطلاعات جهت عملیات اجرایی با تهیه گزارشات کاغذی و به صورت دستی انجام و نتایج نیز به صورت دستی و اپراتوری در سیستم جامع خدمات مشترکین ثبت می شد که این امر علاوه برایجاد خطای انسانی در ثبت اطلاعات وعواقب ناشی از آن ، حجم کار زیادی را به همکاران تحمیل می نمود و همچنین امکان عدم ثبت برخی اطلاعات علی الخصوص دستکاری لوازم اندازه گیری در بحث تلفات و ثبت نقصان و نیز کنتورهای منصوبه جدید و افزایش آمپراژ( کنتورهای فاقد سابقه) توسط اپراتور وجود داشت .

وی افزود: با به کار گیری اپلیکیشن های یادشده ، گزارشات کاغذی حذف شده و ارسال اطلاعات عملیات اجرایی و دریافت نتایج حاصله به صورت آنلاین صورت می پذیرد که نقش موثری در حفظ سلامت اداری همکاران و صرفه جویی در مصرف کاغذ و کاهش زمان ارائه خدمت ، دارد.

همچنین با فراهم شدن امکان برداشت مشخصات مکانی مورد نظر در زمان واگذاری انشعاب ، ارسال اطلاعات متقاضیان به سامانه مهندسی، نیاز به تبادل پرونده مابین ادارات خدمات مشترکین و طرح و نظارت نبوده و سبب حفظ اسناد اداری شده است.

فرح زاد ادامه داد: برداشت اقلام مصرفی و برکناری در زمان واگذاری انشعاب و نصب کنتور و ارسال آن به سیستم جامع خدمات مشترکین به صورت آنلاین و برداشت اطلاعات کنتورهای منصوبه توسط بارکدخوان بدون دخالت اپراتور ، ضمن جلوگیری از خطای انسانی در ثبت مجدد اطلاعات و یا عدم ثبت اطلاعات ، سبب کاهش زمان نصب کنتور تا قرائت می شود.

فراهم شدن امکان گزارش گیری از عملکرد همکاران و پیمانکاران و همچنین شفاف سازی قصور در اجرای تعهدات از سوی متقاضی و شرکت در فرایند های ارائه خدمات ، از دیگر مزایای این نرم افزار هاست.