مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران ببیان داشت: تاکنون انتقال اطلاعات جهت عملیات اجرایی با تهیه گزارشات کاغذی و به صورت دستی انجام و نتایج نیز به صورت دستی و اپراتوری در سیستم جامع خدمات مشترکین ثبت می شد که این امر علاوه برایجاد خطای انسانی در ثبت اطلاعات وعواقب ناشی از آن ، حجم کار زیادی را به همکاران تحمیل می نمود و همچنین امکان عدم ثبت برخی اطلاعات علی الخصوص دستکاری لوازم اندازه گیری در بحث تلفات و ثبت نقصان و نیز کنتورهای منصوبه جدید و افزایش آمپراژ( کنتورهای فاقد سابقه) توسط اپراتور وجود داشت .
وی افزود: با به کار گیری اپلیکیشن های یادشده ، گزارشات کاغذی حذف شده و ارسال اطلاعات عملیات اجرایی و دریافت نتایج حاصله به صورت آنلاین صورت می پذیرد که نقش موثری در حفظ سلامت اداری همکاران و صرفه جویی در مصرف کاغذ و کاهش زمان ارائه خدمت ، دارد.
همچنین با فراهم شدن امکان برداشت مشخصات مکانی مورد نظر در زمان واگذاری انشعاب ، ارسال اطلاعات متقاضیان به سامانه مهندسی، نیاز به تبادل پرونده مابین ادارات خدمات مشترکین و طرح و نظارت نبوده و سبب حفظ اسناد اداری شده است.
فرح زاد ادامه داد: برداشت اقلام مصرفی و برکناری در زمان واگذاری انشعاب و نصب کنتور و ارسال آن به سیستم جامع خدمات مشترکین به صورت آنلاین و برداشت اطلاعات کنتورهای منصوبه توسط بارکدخوان بدون دخالت اپراتور ، ضمن جلوگیری از خطای انسانی در ثبت مجدد اطلاعات و یا عدم ثبت اطلاعات ، سبب کاهش زمان نصب کنتور تا قرائت می شود.
فراهم شدن امکان گزارش گیری از عملکرد همکاران و پیمانکاران و همچنین شفاف سازی قصور در اجرای تعهدات از سوی متقاضی و شرکت در فرایند های ارائه خدمات ، از دیگر مزایای این نرم افزار هاست.