سکان نیوز/ به گزارش اداره ارتباطات و امور بینالملل شهرداری ساری، علی دومیرکلایی اظهار کرد: برای اینکه بتوانیم عملیات امداد و نجات و یا اطفاء حریق را در زمانی کوتاه و موثر عمل کنیم حتما باید آموزش امداد و نجات و تربیت بدنی و آمادگی جسمانی را با جدیت و دقت هر چه تمام تر ادامه دهیم .
رئیس سازمان آتشنشانی شهرداری ساری با تاکید بر نیاز سازمان به تجهیزات امداد و نجات، گفت: خوشبختانه شهردار ساری اشرافیت کامل به سازمان دارد و تا به امروز توجهی ویژه به آتشنشانان داشته و در آینده مجهزتر و به روزتر از قبل خواهیم شد.
وی ادامه داد: متاسفانه در هشت روز اخیر از ۲هزار و ۵۸۰ تماس تلفنی با سامانه سازمان ۷۵درصد تماس ها مزاحمت تلفنی را نشان میدهد.
دومیر کلایی افزود: مزاحمت تلفنی خستگی تیم همیشه بیدار سامانه ۱۲۵ را بیشتر می کند.
وی به ۳۰۰ تماس برای امداد و نجات شهروندان اشاره کرد و گفت: از ۳۰۰تماسی که با سازمان آتش نشانی گرفته شد بیش از ۴۰عملیات امداد و نجات از ایستگاههای مختلف آتشنشانی ساری به محل حادثه اعزام شدند.
دومیرکلایی تصریح کرد:از نجات صاحبخانه در پشت بام منزل مسکونی تا نجات شهروندان از داخل خودروی آتش گرفته را همکاران با سرعت و دقت به سرانجام رساندند.
رئیس سازمان آتشنشانی شهرداری ساری با اشاره به مقدم بودن ایمنی، یادآور شد: سازمان آتشنشانی شهرداری ساری با ۶ ایستگاه و تیم واکنش سریع در تمام شیفتهای کاری برای امداد و نجات شهروندان آماده فداکاری است.