خدمات سازمان درگیر بروکراسی اداری نشود
خدمات سازمان درگیر بروکراسی اداری نشود
سکان نیوز؛ مدیرکل تامین اجتماعی استان همدان در جلسه شورای اداری استان که با حضور روسای شعب و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار گردید، گفت: بیمه شدگان برای دریافت خدمات سازمان درگیر بروکراسی اداری نشوند.

شهنازحمزه لوی با معرفی خود در این جلسه گفت: با عنایت به اینکه سلامت اداری و تکریم و تجلیل بیمه شدگان از اولویت های کاری و
اجرائی ایشان است.
وی افزود: بایستی به مردم خدمت بی منت ارائه کنیم و بیمه شدگان برای دریافت خدمات سازمان درگیر بروکراسی اداری نشوند.
احمزه لوی با اشاره به اینکه سازمان وکارکنان آن امانت دار مردم هستند، افزود: منابع سازمان متعلق به مردم و بیمه پردازان آن می باشد وحق الناس است که بایستی به طور واقعی محافظت بشود و این امانت را به نسل های بعدی بسپاریم.
مدیرکل استان همدان ضمن اعلام برنامه های عملیاتی خود گفت: باتوجه به تاکید مدیران سازمان براجرای طرح 3070 و زمینه سازی ارائه خدمات غیرحضوری این طرح مورد توجه روسای شعب قراربگیرد و از مبادی و مجاری مختلف به مردم اطلاع رسانی شود تا بیمه شدگان برای دریافت خدمات سازمان بتوانند از طریق بسترهای فراهم شده و بدون معطلی وصرف وقت وهزینه ازاین خدمات بهره مند شوند.
دراین جلسه محمد ابراهیم شریعتی معاون امور بیمه ای اداره کل که مدت 3 ماه سرپرستی اداره کل استان را به عهده داشت گزارشی از وضعیت بیمه شدگان، منابع و مصارف و اقدامات انجام شده داد و سپس روسای شعب ضمن معرفی خود مسائل و مشکلات شعب تابعه خودرا مطرح کردند.