تصمیم جدید مجلس برای یارانه بگیران/ادغام یارانه ها منتفی شد - سکان | Sokan Khabar Agency | سکان | Sokan Khabar Agency
افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 5 October , 2024
گروه : اقتصادی
پ
  • شناسه : 1696
  • 11 اسفند 1398 - 14:11
  • 0 دیدگاه
میرزایی خبر داد؛

تصمیم جدید مجلس برای یارانه بگیران/ادغام یارانه ها منتفی شد

تصمیم جدید مجلس برای یارانه بگیران/ادغام یارانه ها منتفی شد
تصمیم جدید مجلس برای یارانه بگیران/ادغام یارانه ها منتفی شد
سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی از پرداخت کمک معیشت به ۶۰ میلیون نفر خبر داد و گفت: بر اساس تصمیم امروز مجلس، یارانه حمایتی دولت با کمک معیشت ادغام نمی شود.

حسین میرزایی سکان نیوز، در خصوص مرحله چهارم یارانه حمایت معیشتی، افزود: ۸۹۵ هزار و ۳۹۹ نفر که شامل ۳۸۶ هزار و ۱۴۹ خانوار می‌شود، چهار مرحله حمایت معیشتی را یکجا دریافت کردند.

سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی ادامه داد: در مجموع ۱۸ میلیون و ۴۱۷ هزار و ۶۷۳ خانوار به جز خانواده‌های نظامیان کمک معیشت را دریافت کردند.

میرزایی با اشاره به اینکه افرادی که تاکنون به عدم دریافت کمک معیشت اعتراض داشتند و مشمول شدند ۴ میلیون و ۳۳۵ هزار نفر می‌شوند، گفت: تمام این افراد که از مرحله اول تاکنون کمک معیشت را دریافت نکرده بودند شب گذشته چهار مرحله را دریافت کردند.

وی گفت: در مجموع بیش از ۶۰ میلیون نفر کمک معیشت می‌گیرند.

سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی در خصوص تصمیمی که امروز در کمیسیون تلفیق گرفته شد، گفت: در این کمیسیون قرار شد ۷۸ میلیون نفر یارانه حمایتی ۴۵ هزار تومانی را دریافت کنند و ۶۰ میلیون نفر نیز یارانه حمایت معیشتی بگیرند.

میرزایی افزود: بحث ادغام یارانه حمایتی و معیشتی با تصمیم امروز کمیسیون تلفیق منتفی شد و قرار بر این شد وزارت رفاه همین روند را ادامه دهد.

  • نویسنده : صادقی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

اهمیت توسعه ظرفیت دریا محور در رونق اقتصادی کشور 13 مهر 1403

اهمیت توسعه ظرفیت دریا محور در رونق اقتصادی کشور

سکان نیوز؛ سازمان بنادر و دریانوردی اعلام کرد: توسعه دریامحور در ایران با توجه به موقعیت فوق‌العاده استراتژیک، نوار ساحلی طولانی در شمال و جنوب و دسترسی به آب‌های آزاد از ظرفیت بسیار بالایی در حوزه تجارت، بنادر و کشتیرانی برخوردار است و می‌تواند رونق اقتصادی کشور را رقم بزند.

نرخ رشد اقتصادی اعلام شد/ صنعت و معدن در صدر 10 مهر 1403

نرخ رشد اقتصادی اعلام شد/ صنعت و معدن در صدر

سکان نیوز؛ براساس اعلام مرکز آمار ایران، در بهار امسال نرخ رشد اقتصادی با احتساب بخش نفت به ۴.۶ درصد و بدون احتساب بخش نفت به ۲.۸ درصد رسیده که گروه صنایع و معادن با نرخ رشد ۵.۸ درصدی در جایگاه اول قرار دارد.

عضو هیات رئیسه اتاق اصناف خواستار همسان سازی تسهیلات و امکانات شد 09 مهر 1403

عضو هیات رئیسه اتاق اصناف خواستار همسان سازی تسهیلات و امکانات شد

عضو هیات رئیسه اتاق اصناف ایران با بیان اینکه ۴۰ درصد از اشتغال‌زایی و ۱۵ درصد از تولید ناخالص ملی در اختیار اتاق اصناف است، خواستار همسان‌ سازی تخصیص تسهیلات و امکانات به واحدهای صنفی و صنعتی تولیدی شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.