بازنگری در برخی اولویت‌های برنامه‌ریزی شده؛ کلید رسیدن به اهداف سازمان
بازنگری در برخی اولویت‌های برنامه‌ریزی شده؛ کلید رسیدن به اهداف سازمان
سکان نیوز؛ تغییر و تحول در هر سازمانی، بر اساس سیاست‌های اتخاذشده و صرفاً برای رسیدن آن سازمان به پویایی و شکوفایی بیشتر همراه با ارایه ایده‌های نوین است.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، سعید توکلی، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در جلسه تودیع و معارفه مدیران قدیم و جدید منابع انسانی و برنامه‌ریزی تلفیقی این شرکت، با بیان این مطلب اظهار داشت: خوشبختانه به‌رغم آن‌که کار در این شرکت بسیار سخت و دشوار است، اما بدنه شرکت ملی گاز، بدنه بسیار توانمند و با پتانسیل بالاست که از هیچ تلاشی برای دستیابی به اهداف سازمان و خدمت به مردم، دست برنمی‌دارد.

وی با بیان این‌که باید سعی کنیم تا در جایگاه دیگران قرار نگرفته‌ایم، آن‌ها را قضاوت نکنیم، گفت: از آقای امیری، که در پست مدیریت منابع انسانی، برای رشد و توسعه منابع انسانی تلاش کردند، تشکر می‌کنم و امیدوارم کمافی‌السابق، با هدف رشد و شکوفایی سازمان، تجربیات خود را در اختیار آقای نصیری که این مسئولیت مهم را برعهده گرفته‌اند، بگذارند.

توکلی در ادامه، با بیان این‌که طی حدود سه سالی که آقای محمدحسینی سکان‌دار سمت مدیریت برنامه‌ریزی تلفیقی بودند، طرح‌های جامع خوبی مطرح و برخی را به نتیجه رساندند، گفت: باید تلاش کنید تا در این تغییر، از بدنه عملیاتی بیشتر استفاده شود، تغییر و بازنگری در برخی اولویت‌های برنامه‌ریزی شده، می‌تواند نقشی کلیدی در رسیدن به اهداف سازمان داشته باشد.

معاون وزیر نفت در امور گاز در پایان، با تشکر از عملکرد آقای محمدحسینی و تبریک به آقای پاک‌سرشت، به‌عنوان سرپرست جدید این مدیریت، گفت: امیدوارم همچون گذشته، هر گامی که برمی‌دارید، در جهت اعتلای نظام و در راستای منافع ملی باشد.

 

گام‌های رو به بهبود شرکت ملی گاز در راستای توسعه منابع انسانی

در ادامه مراسم، سیروس امیری، مدیر سابق توسعه منابع انسانی شرکت ملی گاز با تشکر از حسن انتخاب آقای توکلی در انتصاب آقای نصیری که از بدنه گاز و آشنا با مسایل منابع انسانی و نیازهای سازمان است، خاطرنشان کرد: گام‌هایی که در راستای بهبود عملکرد در این مدیریت برداشته شده، همگی در راستای اجرای استراتژی‌های این حوزه بوده؛ ضمن این‌که طی این مدت، با حجم زیادی از تبدیل وضعیت و استخدام‌ها روبرو بودیم که تلاش کردیم به بهترین نحو، آن‌ها را به انجام برسانیم.

امیری در پایان، با تبریک به سرپرست جدید توسعه منابع انسانی، وی را فردی پرتلاش در این زمینه خواند و برای او، آرزوی موفقیت کرد.

آرین نصیری، سرپرست جدید توسعه منابع انسانی نیز با تشکر از اعتماد معاون وزیر نفت در امور گاز به وی برای انجام این وظیفه خطیر، گفت: با کمک و همراهی دوستان، تمام چالش‌ها در این بخش شناسایی شده؛ بنابراین باید تلاش کنیم با برنامه‌ریزی مدون و به کارگیری روش‌های خلاقانه، آن‌‌ها را برطرف کنیم.