به گزارش سکان نیوز/رييس كميته سلامت اداري و صيانت از حقوق مردم شركت توزيع نيروي برق استان فارس گفت: از زمان شيوع ويروس كرونا ، شركت تلاش كرد تا با تقويت ساز و كار الكترونيكي فرآيندها در جهت ارايه خدمات غيرحضوري به شهروندان گامهاي اساسي بردارد.
ابراهيم ريحاني با بيان اينكه الكترونيكي كردن خدمات و فرايندهاي اين شركت نقش مهمي در كاهش هزينه ها، صرفه جويي در وقت و انرژي، كاهش ترددها و حفظ سلامت شهروندان و كاركنان ايفا كرده است، ادامه داد: شركت توزيع برق فارس، در سال هاي اخير به خصوص در ايام شيوع ويروس كرونا درزمينه گسترش ارايه خدمات الكترونيك اقدامات خوبي انجام داده كه هم اكنون 82 خدمت از سوي اين شركت به صورت الكترونيكي به تمامي مشتركين ارائه مي گردد. ريحاني، با اثربخش خواندن ارائه خدمات غيرحضوري در جهت رفاه حال مردم و پيشگيري از ابتلاي شهروندان به ويروس كرونا به واسطه كاهش ترددهاي غيرضروري تصريح كرد: از آنجا كه اين شركت به عنوان شركت پيشرو در احصاء و پياده سازي 82 خدمت الكترونيكي مورد نياز صنعت برق (54 خدمت در حوزه غير مشتركان و 28 خدمت در حوزه مشتركان) مطرح شده است، نرم افزاري منطبق با سياست هاي شركت توانير و استانداردهاي خدمات الكترونيكي و ميزخدمت مصوب دولت تهيه گرديده و درحال حاضر 82 خدمت از طريق ميز خدمت الكترونيكي موجود در وب سايت شركت توزيع نيروي برق استان فارس به آدرس www.farsedc.ir قابل ارايه به مردم شريف استان درحوزه فعاليت اين شركت مي باشد. اين مقام مسوول در ادامه سخنان خود از راه اندازي و استقرار ميز خدمت در مديريت هاي توزيع نيروي برق شهرستان هاي تابعه اين شركت خبر داد و بيان داشت: به منظور پيشگيري از شيوع ويروس كرونا و صيانت از حقوق شهروندان علاوه بر ميز خدمت الكترونيكي، ميز خدمت حضوري نيز جهت راهنمايي و انجام امور اداري مراجعاني كه ناگزير به صورت حضوري مراجعه مي نمايند، در ورودي ساختمان اداري مديريت هاي توزيع نيروي برق شهرستان هاي تابعه اين شركت برپا گرديده است تا مشتركان و متقاضيان براي انجام امور مربوطه از اين طريق اقدام نمايند و طرح فاصله گذاري اجتماعي نيز به درستي رعايت شود.
رييس كميته سلامت اداري و صيانت از حقوق مردم شركت توزيع نيروي برق استان فارس افزود: درميز خدمت حضوري علاوه بر آموزش هاي ميز خدمت الكترونيك، اطلاعات و راهنمايي لازم به مراجعين در ارتباط با امور مربوطه توضيح داده شده و تمام امور مربوط به درخواست هاي مشتركان و متقاضيان در نهايت سرعت و دقت انجام مي پذيرد.
وي ابراز اميدواري كرد با رعايت پروتكلهاي بهداشتي و فاصله گذاري هاي اجتماعي، بتوانيم از شيوع بيماري كرونا جلوگيري به عمل آورده و دست اندركاران صنعت برق را در ارايه هر چه بهتر و گسترده تر خدمات به مشتركان استان ياري رسانيم.
ارايه خدمات غيرحضوری توزيع برق فارس به شهروندان با تشديد بيماري كرونا
سکان نیوز:رييس كميته سلامت اداري و صيانت از حقوق مردم شركت توزيع نيروي برق استان فارس گفت: از زمان شيوع ويروس كرونا اين ، شركت تلاش كرد با تقويت ساز و كار الكترونيكي فرآيندها در جهت ارايه خدمات غيرحضوري به شهروندان گام هاي اساسي بردارد.
لینک کوتاه :
https://sokannews.ir/?p=12919
برچسب ها
پایان ناترازی برق چهزمانی قابل تحقق است؟
سکان نیوز؛ مدیرعامل شرکت توانیر با بیان اینکه "در کوتاهمدت میتوانیم تبعات ناترازی برق را کاهش دهیم و انرژی را بهسمت بخشهای مولد و اولویتدار هدایت کنیم"، گفت: پایان ناترازی برق تا پایان برنامه هفتم قابل تحقق است.
صرفه جویی معادل نیروگاه هزار مگاواتی بوشهر با تغییر ساعت رسمی کشور
سکان نیوز؛ مدیرعامل شرکت مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) گفت: تغییر ساعت رسمی کشور معادل نیروگاه اتمی هزار مگاواتی بوشهر صرفهجویی در مصرف برق به همراه دارد.
تجارت پتروشیمی قربانی دعوای چین و آمریکا میشود
سکان نیوز؛ تجارت خوراک پتروشیمی رو به رشد سریع میان آمریکا و چین، ممکن است یکی از بزرگترین قربانیان درگیری تجاری میان این دو کشور شود.
ثبت دیدگاه
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.