به گزارش سکان نیوز، یکی از هدفهای اصلی هر سازمان ،جلب رضایت مشتریان و ارباب رجوع از طریق ارایه خدمات با کیفیت مطلوب است.
در نظام اداری و اجرایی رضایت مردم از خدمات دستگاههای دولتی یکی از شاخصهای اصلی سنجش کار آمدی و رشد و توسعه می باشد و مؤلفه هایی از قبیل سرعت، صحت و دقت در انجام کار مراجعان، چگونگی رفتار و برخورد با ارباب رجوع و اطلاع رسانی مناسب عواملی هستند که موجب رضایتمندی مراجعین می شوند.
باتوجه به این موضوع و شرایط حاکم بر کشور و تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر پیگیری امور و حل مشکلات مردم و تکریم ارباب رجوع، وضعیت فعلی مدیریت تأمین اجتماعی شعبه جویبار و عدم حضور تمام وقت رئیس این شعبه در ساعات اداری، مشکلات عدیده ای را ایجاد نموده که زیبنده مردم شریف و ولایت مدار این شهرستان نیست.
از سوی دیگر غیبت های مکرر رئیس شعبه جویبار(که همزمان عضو شورای شهر قائمشهر نیز می باشد) در جلسات فرمانداری و بی اعتنایی به دعوت فرماندار، نوعی دهن کجی به نماینده عالی دولت و تضعیف نقش نظارتی فرمانداری می باشد.
باتوجه به نقش تامین اجتماعی در افزایش رضایتمندی مردم، لازم است در این خصوص اقدامی فوری اتخاذ گردد تا سهل انگاری برخی از مدیران شهرستانی به پای استانداری، دولت و نظام نوشته نشود.