80 درصد مشتركين البرزي از خدمات غيرحضوري برق استفاده مي كنند
80 درصد مشتركين البرزي از خدمات غيرحضوري برق استفاده مي كنند
سکان نیوز؛ مديرعامل شركت توزيع نيروي برق استان البرز گفت: 80 درصد مشتركين البرزي از خدمات غيرحضوري برق استفاده مي كنند.

بهنام بيات با ارائه گزارش عملكرد اين توزيع گفت: در استان البرز اقدامات خوبي در حوزه برق در قالب خدمات غيرحضوري (نصب اپليكيشن برق من، سامانه 1521)، كاهش تلفات، انجام شده است كه اين اقدامات كماكان ادامه دارد.
وي تصريح كرد: با توجه به اينكه در روزهاي اخير مصرف گاز استان 15 درصد افزايش يافته است در راستاي تامين برق مطمئن و پايدار، اقداماتي از سوي شركت توزيع نيروي برق استان البرز از قبيل فرهنگ سازي مصرف بهينه گاز و برق، يك در ميان كردن روشنايي هاي معابر صورت گرفت، كه اين اقدامات منجر به صرفه جويي در مصرف برق و گاز شد و مصرف گاز استان از 193 ميليون متر مكعب به 185 ميليون متر مكعب رسيد.
در ادامه نماينده مردم در خانه ملت گفت: از اقدامات قابل توجهي كه شركت توزيع نيروي برق استان البرز انجام داده تقدير كرد و گفت بيشترين مراجعات مردم شريف حوزه استحفاظي خود در رابطه با خاموشي هاي اخير است كه با ايجاد آرامش رواني اين موارد قابل پيگيري است.
شايان ذكر است در پايان اين ديدار كه با حضور مديران توزيع برق حوزه انتخابي اين نماينده صورت گرفت در خصوص رفع معضلات قانون استفاده كنندگان از آب و برق غيرمجاز به بحث و بررسي پرداختند كه مقرر شد پيگيري هاي لازم در خصوص اين قانون از طريق دفتر نماينده مردم كرج، فرديس و اشتهارد صورت پذيرد.