30 خدمت سازمان تأمین اجتماعی سیستان و بلوچستان تا پایان بهمن ماه غیرحضوری شد
30 خدمت سازمان تأمین اجتماعی سیستان و بلوچستان تا پایان بهمن ماه غیرحضوری شد
سکان نیوز؛ مدیرکل تأمین اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت : در تلاش هستیم تا فرهنگ سازمانی مطلوب بر اساس شایسته سالاری را در سازمان نهادینه کنیم.

حمید ابراهیمی در این دیدار معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری با توجه به شیوع بیماری کرونا به تدابیر سازمان تأمین اجتماعی در راستای کاهش مراجعه حضوری مخاطبین به شعب و کارگزاری های سطح استان در قالب طرح 3070 اشاره کرد.

وی از غیرحضوری شدن 30 خدمت پرمخاطب این سازمان تا پایان بهمن ماه خبر داد و خواستار همراهی مجموعه استانداری در رابطه با اطلاع رسانی این طرح از طریق ظرفیتهای اطلاع رسانی استانداری با توجه به وسعت و پراکندگی استان شد .
وی با توجه به برگزاری آزمون مدیران آینده در سازمان تأمین اجتماعی عنوان کرد: ارتقاء اداری همکاران در چهارچوب نتایج این آزمون خواهد بود و قطعا شایسته سالاری در تصدی پستها در سازمان مد نظر گرفته خواهد شد و در تلاش هستیم تا فرهنگ سازمانی مطلوب بر اساس شایسته سالاری را در سازمان نهادینه کنیم .
وی افزود: با توجه به حجم بالا مراجعه به شعب تامین اجتماعی با تلاش همکاران در شعب و برنامه ریزی مناسب نهایت سعی خود را در جهت تکریم ارباب رجوع انجام می دهیم .
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سیستان و بلوچستان نیزدر این دیدار گفت: با توجه به اینکه مراجعین زیادی در خصوص تأمین اجتماعی داریم ، مدیریت سرمایه انسانی آسان نیست .
سیدزاده با اشاره به نگاه شایسته آقای ابراهیمی در رابطه با ارتقاء همکاران گفت: از اینکه تلاش دارید تا فرهنگ سازمانی مطلوب را اجرا کنید برای ما ارزشمند است و ما نیز حمایت خود را از انتصابات شما در قالب طرح مدیران آینده اعلام می داریم.
وی ضمن استقبال از ارائه خدمات غیر حضوری سازمان تأمین اجتماعی در قالب طرح 3070 اعلام آمادگی کرد تا در اولین جلسه ای که با حضور فرمانداران سراسر استان برگزار می شود از مدیرکل تأمین اجتماعی استان دعوت به عمل آورد تا ضمن شرکت در جلسه مذکور نسبت به اطلاع رسانی جامع و کامل طرح 3070 اقدام کند .