30 خدمت تامین اجتماعی به صورت کاملاً الکترونیکی ارائه خواهد شد
30 خدمت تامین اجتماعی به صورت کاملاً الکترونیکی ارائه خواهد شد
سکان نیوز؛ مدیرکل تامین اجتماعی استان همدان گفت: 30 خدمت عمده و پرکاربرد تامین اجتماعی درقالب طرح 3070 به صورت الکترونیکی ارائه خواهد شد.

شهناز حمزه لوی در دیدار با نماینده مردم همدان گفت: سازمان تامین اجتماعی با ارائه خدمات گسترده درقالب تعهدات کوتاه و بلند مدت یکی از سازمان های تاثیرگذاردر کشور است که قریب به نیمی از جمعیت کشور تحت پوشش این سازمان هستند که به عنوان بیمه شده یا مستمری بگیر از این سازمان خدمات دریافت می کنند.

وی، با اشاره به طرح 3070 افزود: سازمان به منظور کاهش مراجعات مردم به شعب و کارگزاری های درسطح کشور اقدام به گسترش خدمات غیرحضوری کرده است که درقالب طرح 3070 اجرایی شده که با تمهیدات اندیشیده شده 30 خدمت عمده و پرکاربرد تامین اجتماعی به صورت غیرحضوری و کاملاً الکترونیکی ارائه خواهد شد که علاوه بر کاهش هزینه های سازمان برای بیمه شدگان نیز دارای منافع بی شماری خواهد بود.

مدیرکل تامین اجتماعی استان همدان گفت: با اجرائی شدن این طرح مردم بدون مراجعه به سازمان تامین اجتماعی می توانند درکمترین زمان ممکن و بدون صرف هزینه این خدمات را دریافت کنند که این طرح باعث خواهد شد 70 میلیون مراجعه درسال به سازمان تامین اجتماعی کاهش یابد.

حمزه لوی افزود: 21 خدمت از این طرح رونمائی شده و در شعب استان باجه های خدمت تشکیل شده که مردم را راهنمائی می کنند.

دراین دیدار حجت الاسلام والمسلمین فلاحی نماینده مردم همدان درمجلس شورای اسلامی وعضو کمیسیون آموزش نیز از این طرح استقبال کرد وافزود: برای سازمانی مثل تامین اجتماعی این طرح یکی از ضروریات است وبا توجه به جمعیت تحت پوشش این سازمان این طرح اقدام موثر ومفیدی خواهد بود .