اجرای طرح 3070 ،گسترده ترین طرح خدمت رسانی غیرحضوری در فضای دیجیتال است
اجرای طرح 3070 ،گسترده ترین طرح خدمت رسانی غیرحضوری در فضای دیجیتال است
سکان نیوز؛ مدیرکل تامین اجتماعی کرمانشاه گفت: اجرای طرح 3070 بعد از طرح سامانه سوابق بیمه ای در دهه ۸۰ و طرح پرونده الکترونیک، گسترده ترین طرح خدمت رسانی غیرحضوری در فضای دیجیتال به مخاطبان است.

ایمان بیوس افزود: سه هزار و ۵۰۰ نفر نیز علاوه بر هشت هزار و ۵۰۰ نفر بیکاران کرونا در استان قبل از آن، از سازمان تامین اجتماعی کرمانشاه مقرری بیمه بیکاری دریافت کردند.

بیوس در ادامه یکی از برنامه های تامین اجتماعی برای مقابله با شیوع و کاهش ویروس کرونا را سهولت خدمت رسانی به شرکای این سازمان و ارباب رجوع با اجرای طرح 3070 اعلام کرد.
وی با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی در راستای توسعه دولت الکترونیک همواره پیشتاز بوده است، افزود: اجرای طرح 3070 بعد از طرح سامانه سوابق بیمه ای در دهه ۸۰ و طرح پرونده الکترونیک، گسترده ترین طرح خدمت رسانی غیرحضوری در فضای دیجیتال به مخاطبان است.
مدیرکل تامین اجتماعی کرمانشاه گفت: بازنشستگان، کارفرمایان و بیمه شدگان می توانند در سایت es.tamin.ir برای دریافت خدمات غیرحضوری ثبت نام کنند و امیدواریم با اجرای طرح 3070 با ارایه ۳۰ نوع خدمت در سامانه ۷۰ میلیون از ۹۶ میلیون مراجعه در سال به شعب این سازمان در استان را کاهش دهیم.
بیوس اضافه کرد: تاکنون ۲۰ نوع از ۳۰ نوع خدمت غیرحضوری تامین اجتماعی استان کرمانشاه رونمایی شده و تا پایان بهمن ماه ۱۰ نوع خدمت پرترافیک غیرحضوری دیگر نیز رونمایی خواهد شد.
وی اظهار داشت: از جمعیت ۲ میلیون نفری استان بیش از ۷۶۰ هزار نفر زیرپوشش بیمه سازمان تامین اجتماعی هستند.