۵ پروژه برق رسانی در گرامیداشت چهل و دومین بهار انقلاب اسلامی
۵ پروژه برق رسانی در گرامیداشت چهل و دومین بهار انقلاب اسلامی
سکان نیوز؛ مدیرتوزیع برق شهرستان سرخه گفت: پنج پروژه عمرانی برق رسانی به میمنت دهه مبارک فجر سال جاری در این شهرستان به بهره برداری خواهند رسید.

عباس ربیعی با اشاره به این که در راستای بهره برداری از این تعداد پروژه، مبلغ ۲۰ میلیارد و ۵۱۶ میلیون ریال اعتبار صرف گردیده بیان داشت: این طرح ها با هدف تامین برق متقاضیان جدید، توسعه و بهینه سازی خطوط برق رسانی افتتاح می شوند.

وی افزود: دو پروژه احداث سه هزار و ۴۰۴ متر شبکه فشار متوسط هوایی و زمینی در نقاط مختلف شهرستان و نصب یک ایستگاه هوایی توزیع برق به قدرت ۱۰۰ کیلوولت آمپر قبل از گردنه سیدآباد با اعتبار ۹ میلیارد و ۷۷۱ میلیون ریال، از جمله پروژه هایی می باشند که در دهه فجر امسال به بهره برداری خواهند رسید.

وی همچنین اضافه کرد: پروژه نصب تجهیزات هوشمندسازی شبکه به مبلغ چهار میلیارد و ۶۱۸ میلیون ریال، پروژه تامین روشنایی معابر خیابان های آزادی و شهید چمران با هزینه یک میلیارد و ۴۳۹ میلیون ریال و پروژه بهینه سازی سه هزار و ۴۹۰ متر شبکه فشار ضعیف و فشار متوسط در سطح شهرستان با اعتبار چهار میلیارد و ۶۸۸ میلیون ریال، از دیگر پروژه های قابل افتتاح در دهه فجر امسال به شمار می روند.