۵۰۰۰ بسته معیشتی بین کارگران مازندران توزیع می شود
۵۰۰۰ بسته معیشتی بین کارگران مازندران توزیع می شود
سکان نیوز/ساری- مسئول بسیج کارگری مازندران گفت: بیش از پنج هزار بسته معیشتی در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه بین کارگران و نیازمندان استان توزیع می شود.

به گزارش سکان نیوز/ شهرام نوری عصر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: مجموعه بسیج کارگری استان مازندران همزمان با سراسر کشور طبق فرمایشات مقام معظم رهبری و با توجه به سال جهش تولید در راستای برنامه‌هایی از جمله طرح حمایت از تولید ملی با هدف توانمندی صنعتی و تولیدی مجموعه استان, ارتقای کیفی خدمات و محصولات تولیدی و تغییر ظاهری تولیدات ملی طرح شهید باکری را برگزار می‌کند.

وی با اشاره به طرح شهید سلیمی در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه تصریح کرد: در این طرح با شناسایی موانع و مشکلات تولید و هماهنگی‌های لازم با مسئولین امر جهت کمک به مراکز تولیدی و همچنین برنامه‌ریزی برای همدلی کارگران و کارفرمایان در جهت ارتقای درک متقابل و کارایی بیشتر گام برداشته می‌شود.

مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه کربلا مازندران گفت: امسال با توجه به شرایط و مشکلات اقتصادی و بیماری کرونا که به وجود آمده برخی از شرکت‌ها، جامعه کارگری و کارفرمایان دچار مشکلات عدیده‌ای شدند که بیشتر فشارها بر قشر ضعیف کارگری است.

نوری خاطرنشان کرد: در رزمایش مومنانه مرحله اول که در ماه مبارک رمضان برگزار شد، ۱۷ هزار بسته کمک معیشتی توسط شرکت‌ها و مراکز تولیدی در بین کارگرانی که به نوعی کم برخوردارند یا دچار مشکل شدند، توزیع شده است.

وی افزود: از عید قربان تا عید غدیر طرح شیفت ایثار به عنوان یکی از برنامه‌های پیش بینی شده در نهضت تعاون و احسان با همت مومنانه کارگران در شرکت‌ها و کارخانجات استان مازندران برگزار می‌شود.

مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه کربلا مازندران ادامه داد: در این مرحله بیش از ۵ هزار بسته کمک معیشتی آماده شد که برخی توزیع و برخی نیز در حال توزیع است.

نوری یادآور شد: رزمایش طرح شیفت ایثار نهضت کمک مومنانه فردا سه شنبه ۱۴ مرداد در استان مازندران همزمان با سراسر کشور با محوریت کارخانه نکا چوب برگزار می‌شود.