یک پنجم جمعیت کشور تحت پوشش سیستم آموزش از راه دور قرار دارند
یک پنجم جمعیت کشور تحت پوشش سیستم آموزش از راه دور قرار دارند
سکان نیوز؛ عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: هم اکنون یک پنجم جمعیت کشور تحت پوشش سیستم آموزش از راه دور قرار دارند.

دکتر علی کریمی فیروزجایی با بیان مطلب فوق افزود: شیوه آموزش از راه دور تجربه جدیدی در عرصه آموزش کشور فراهم کرده است.

نماینده مردم بابل با تجلیل از اقدام موثر وزارت آموزش وپرورش در تعامل گسترده با دانش پژوهان کشوردر دوران کرونا افزود: تاکنون ۱۲میلیون و۷۰۰هزار نفر از دانش آموزان کشور در شبکه شاد احراز هویت شدند.
عضو خانه ملت با تاکید بر اهمیت آموزش حضوری که هیچ جایگزین مناسبی ندارد خاطر نشان کرد: با هدف حفظ و استمرار فعالیت‌های آموزشی در دوران کرونا بیش از ۱۱میلیارد فایل آموزشی در شبکه شاد تبادل شد.
کریمی تلاش وزارت آموزش وپرورش برای جلوگیری از قطع ارتباط معلمان ودانش آموزان در دوران کرونا را ستودو یادآورشد: متاسفانه برغم تلاش های انجام شده همچنان سه درصد از دانش آموزان از آموزش مجازی محروم هستند.
این نماینده مجلس توسعه ارتباط مجازی برای فراهم سازی بسترهای ارتباطی بیشتر دانش آموزان و معلمان را خواستار شد وافزود: وزارت آموزش و پرورش باید با هم افزایی دانشگاه پیام نور بعنوان پیشتاز آموزش مجازی در کشور نیازهای آموزشی خود در این بخش را مرتفع کند.
کریمی با اشاره به آسیب دیدگی همه بخش های خدماتی کشور از ویروس کرونا گفت: آسیب پذیری عرصه تعلیم و تربیت از شرایط دوران کرونا باید به حداقل برسد.
عضو مجمع نمایندگان مازندران با تاکید بر لزوم بهره گیری از تجارب آموزشی دوران کرونا در آینده افزود: آموزش و پرورش بعنوان بستر حیاتی توسعه و پیشرفت همه جانبه کشور نیاز به مراقبت و حمایت جدی دولت و ارکان مختلف دارد.