گرایش وقف‌های جدید به‌سمت مسائل اجتماعی و اقتصادی
گرایش وقف‌های جدید به‌سمت مسائل اجتماعی و اقتصادی
سکان نیوز/رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بابلسر و فریدونکنار بیان کرد: باید اهتمام کنیم تا بتوانیم نیات واقفان را به سمت حل مسائل اجتماعی و اقتصادی سوق دهیم.

به گزارش  سکان نیوز، حجت‌الاسلام مهدی یوسف‌تبار رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بابلسر و فریدونکنار در گفت‌وگویی اظهار کرد: اهمیت وقف باتوجه به وضعیت اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه دشمنان ضرورتی انکارناپذیر است.
وی به آثار پرخیر وقف در جامعه اشاره کرد و افزود: باید تلاش کنیم و همه مردم را به وقف ترغیب کنیم که این مهم از اهمیت بسزایی برخوردار است.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بابلسر و فریدونکنار بیان کرد: باید اهتمام کنیم تا بتوانیم نیات واقفان را به سمت حل مسائل اجتماعی و اقتصادی سوق دهیم.
یوسف‌تبار ادامه داد: اگر بتوانیم آثار وقف را بیشتر برای مردم نشان دهیم و مردم با آثار وقف در جامعه آشنا شوند بسیار مهم خواهد بود.
وی با اشاره به اجرای برنامه‌های مختلف به‌مناسبت دهه وقف در شهرستان بابلسر، گفت: از جمله برنامه‌ها شامل زنگ وقف، نشست تخصصی وقف با پزشکان و شبکه بهداشت، غبارروبی امامزاده ابراهیم(ع)، دیدار با امام جمعه و فرماندار، سخنرانی در خطبه‌های نمازجمعه، برپایی موکب‌ها در امامزاده ابراهیم(ع)، نمایشگاه تصویر واقفان گذشته و برگزاری محفل با قرآن است.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بابلسر و فریدونکنار در پایان گفت: به‌مناسبت روزهای پایانی صفر 150 بسته معیشتی و حدود یک هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع شد.