کریمی فیروزجایی ؛لزوم تدوین بودجه عملیاتی سال آینده کشور متناسب با شرایط کرونایی
کریمی فیروزجایی ؛لزوم تدوین بودجه عملیاتی سال آینده کشور متناسب با شرایط کرونایی
سکان نیوز؛ عضو هیئت رئیسه مجلس بر لزوم تدوین بودجه عملیاتی سال آینده کشور متناسب با شرایط کرونا یی تاکید کرد.

علی کریمی فیروزجایی نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی در گفت و گویی گفت: با توجه وضعیت مبهم ویروس کرونا و احتمال ماندگاری آن در کشور باید همه دستگاههای دیوانی شرایط دفاعی خودرا در برابر این ویروس مخرب حفظ کنند.

وی با بیان اینکه نمی توان بخاطر کرونا از پیشرفت کشور غافل شد، افزود: باید با رویکرد مسئولانه در برابر تامین سلامت مردم و تقویت سیستم بهداشتی و درمانی، روند توسعه کشور به سمت افق ترسیمی را شتاب بخشید.

دبیر کل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور با انتقاد از ضعف های مشهود در برخی از حوزه های اجرایی که مانع حرکت قطار توسعه کشور شده اند، عنوان کرد: ظرفیت های بالا و راهگشای کشور در بهره مندی از جریان سازی فرهنگی برای تحقق عدالت و پیشرفت نباید نادیده انگاشته شود.

نماینده مردم بابل در مجلس یازدهم لزوم تلاش برای کارآمدسازی فرآیندهای اجرایی در عرصه بالندگی و شکوفایی اقتصادی و فرهنگی کشور را خاطرنشان کرد و اظهار داشت: حفظ ساختار متوازن و یکپارچه کشور در برابر انواع تهدیدات و هجمه های پیدا و پنهان ضرورت ملی است.

کریمی فیروزجایی آشفتگی استکبار در مواجهه با نظام اسلامی را نتیجه پایبندی کشورمان به اصول و آرمانهای رفیع انقلاب عنوان و تصریح کرد: با توجه به وضعیت نظام سلطه در شرایط کنونی که در استیصال و یاس ناشی از ناکامی توطئه هایش قرار دارد، استمرار و پی جویی منافع پایدار با تکیه بر ارزشهای نهادینه در اسلام ناب بعنوان الگوی زیرساختی انقلاب اسلامی ضرورت دارد.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به ضعف کالبدی برنامه های توسعه در کشور که با الگوهای فرهنگی انقلاب فاصله دارد ، بر لزوم تدوین برنامه عملیاتی و جهشی گام دوم برمبنای اقتصاد مقاومتی و تقویت فرهنگ دینی و اسلامی تاکید کرد.

نماینده مردم بابل تحقق اهداف برنامه های توسعه در کشور را مستلزم مشارکت مردم بویژه جوانان دانست و افزود: تمامی دستگاهها در کشور باید جهت گیری بر نامه های توسعه را مبتنی بر ظرفیت های سرشار این قشر پویا و کارآمد تنظیم کنند‌.

دبیر هیات رئیسه مجلس گفت: غفلت از تواناییهای جوانان با اراده و دارای انگیزه های معنوی در رفع چالش ها ، خسارات فراوانی را متوجه کشور خواهد کرد.