کریمی فیروزجایی؛ فعالیت دستگاههای خدمات رسان به بهانه کرونا نباید تعطیل یا کند شود
کریمی فیروزجایی؛ فعالیت دستگاههای خدمات رسان به بهانه کرونا نباید تعطیل یا کند شود
سکان نیوز؛ رئیس مجمع نمایندگان استان مازندران با تقدیر از تلاش‌های مجدانه دست اندرکاران وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مقابله با ویروس منحوس کرونا یادآورشد: هیچ دستگاهی حق ندارد مانع اجرای فعالیت‌ها و سیاست‌های کنترلی و درمانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شود.

علی کریمی فیروزجایی در گفت‌وگویی بیان داشت؛ در دوران کرونا همه دستگاه‌های دولتی و عمومی در کشور باید با تدوین و ارائه بسته های مورد تایید ستاد ملی مقابله با کرونا خدمات رسانی به مردم را تداوم بخشند.

رئیس مجمع نمایندگان استان مازندران با تقدیر از تلاش‌های مجدانه دست اندرکاران وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مقابله با ویروس منحوس کرونا یادآورشد: هیچ دستگاهی حق ندارد مانع اجرای فعالیت‌ها و سیاست‌های کنترلی و درمانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شود.

دبیر هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: ستاد ملی مقابله با کرونا باید سیاستهای پایشی و کنترلی خود را به گونه ای تدوین کند که ضمن مراقبت از سلامتی عمومی ،روند خدمت رسانی در کشور با اخلال مواجه نشود.

کریمی فیروزجایی با حمایت از اعمال محدویت در مراکز و تجمعات عمومی به عنوان راهکار مهم در مقابله با شیوع کرونا افزود: همکاری موثر مردم با مسئولان، اساسی ترین نقش را در مهار این بیماری دارد.

نماینده مردم بابل در مجلس یازدهم با تشریح شرایط حساس و دشوار کشور از حیث اقتصادی، فرهنگی و بهداشتی در اثر شیوع کرونا، خاطرنشان کرد: تبعات فرهنگی و اقتصادی کرونا و هم‌پوشانی سیاست‌های جبرانی و کنترلی آن نیازمند توجه ویژه دولت است.

این نماینده مجلس یادآورشد: برنامه های عمده دولت در شرایط کنونی باید به هوشمند سازی و کارآمدسازی معطوف شود.

وی تصریح کرد: انطباق شرایط زیست مردم با الزامات کرونا از جنبه فرهنگی حائز اهمیت است.

عضو هیات رئیسه مجلس با تاکید بر ضرورت تلاش جمعی مردم و مسئولان برای برون رفت از شرایط کنونی افزود: هم راستایی و انسجام درونی کشور در مقطع فعلی نباید دستخوش فعالیتهای سیاسی، جناحی و گروهی قرار گیرد.

کریمی فیروزجایی انتظار مردم از دستگاه‌های دولتی را برای افزایش تلاش‌ها در مسیر پیشرفت و عدالت بحق و عادلانه دانست و افزود: در گام دوم انقلاب باید میزان تلاش و جدیت مسئولان در دست یابی به آرمانهای نظام اسلامی افزایش یابد.