کریمی فیروزجایی؛ ضرورت تقویت بعد نظارتی مجلس یازدهم/مرکز پژوهش های مجلس بازوی مهم نمایندگان
کریمی فیروزجایی؛ ضرورت تقویت بعد نظارتی مجلس یازدهم/مرکز پژوهش های مجلس بازوی مهم نمایندگان
سکان نیوز؛ نماینده منتخب مردم بابل تقویت بعد نظارتی مجلس شورای اسلامی را نیاز ضروری دانست و افزود: با تقویت بعد نظارتی مجلس کارآمدی دستگاههای اجرایی برای پیشبرد امور کشور و خدمت رسانی در بخشهای گوناگون افزایش خواهد یافت.

به گزارش سکان نیوز، علی کریمی فیروزجایی منتخب مردم بابل در مجلس یازدهم در گفتگوی اظهار داشت: براساس ساز و کار تعیین شده و مبتنی بر نظرسنجی‌ها ی معتبر رویکرد مجلس یازدهم در راستای نیازهای عمده و اساسی مردم خواهد بود.

وی در این ارتباط یادآور شد: هم اکنون 65 تا 70 درصد مشکلات کشور ناشی از مسایل اقتصادی است.

دبیر کل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور تاکید کرد: مردم بعنوان صاحبان اصلی انقلاب باید دغدغه ها و مشکلات خود را در مصوبات و رویکردهای خانه ملت ببینند.

وی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی را بازوی مهم نمایندگان دانست و افزود: این مرکز باید در تعامل مستقیم با مردم و بویژه نخبگان کشور پژوهش های بنیادی و راهبردی را برای غنای مصوبات مجلس ارائه کند.

کریمی فیروزجایی یکی از ضعف های مشهود مجلس دهم را همراستا نبودن مصوبات آن با مطالبات مردمی عنوان و تصریح کرد: مجلس یازدهم بدور از هر گونه حواشی بر حل مشکلات ساختاری اقتصاد کشور و تامین نیازمندیهای مردم تمرکز می یابد.

کریمی تقویت بعد نظارتی مجلس شورای اسلامی را نیاز ضروری دانست و افزود: با تقویت بعد نظارتی مجلس کارآمدی دستگاههای اجرایی برای پیشبرد امور کشور و خدمت رسانی در بخشهای گوناگون افزایش خواهد یافت.

منتخب مردم بابل خاطر نشان کرد: تعامل سازنده و اثربخش نمایندگان مجلس شورای اسلامی با قوای دیگر برای عبور از مشکلات و چالش های پیش روی کشور راهبرد اساسی مجلس آینده است.

وی گفت: منتخبان مجلس آینده در نشست های همگرایی و وحدت پیش از بازگشایی رسمی خانه ملت بر اجماع نظر کلی پیرامون رویکردهای مجلس یازدهم تاکید کرد ند.