کریمی فیروزجایی؛ تقویت و پشتیبانی بودجه ای ناجا از برنامه های محوری مجلس یازدهم
کریمی فیروزجایی؛ تقویت و پشتیبانی بودجه ای ناجا از برنامه های محوری مجلس یازدهم
سکان نیوز؛ رئیس مجمع نمایندگان استان مازندران تقویت و پشتیبانی بودجه ای ناجا را برنامه محوری مجلس یازدهم، عنوان و تصریح کرد: تعامل مجلس و نیروی انتظامی می تواند بسیاری از مشکلات حوزه اجتماعی ، فرهنگی و اقتصادی را برطرف کند.

دکتر علی کریمی فیروزجایی، رئیس مجمع نمایندگان مازندران در اولین جلسه مشترک مجمع نمایندگان مازندران در مجلس یازدهم و فرماندهی انتظامی این استان در ساری، نیروی انتظامی را در خط مقدم مقابله با ناهنجاریهای اجتماعی دانست و افزود: متاسفانه حوزه وظیفه مندی گسترده نیروی انتظامی با امکانات لجستیکی، منابع انسانی و سرمایه ای محدود آن همخوانی ندارد.

وی تقویت و پشتیبانی بودجه ای ناجا را برنامه محوری مجلس یازدهم، عنوان و تصریح کرد: تعامل مجلس و نیروی انتظامی می تواند بسیاری از مشکلات حوزه اجتماعی ، فرهنگی و اقتصادی را برطرف کند.
نماینده مردم بابل در مجلس، ضرورت همپایی و مشارکت فعال دستگاههای اجرایی، قضایی و خدماتی را در پیشبرد ماموریت های نیروی انتظامی خاطرنشان کرد و افزود: هم اکنون نیروی انتظامی در اجرای بیس از ۲۰۰ عنوان ماموریت حیاتی نیازمند حمایت و پشتیبانی های قانونی است.
وی با اعلام حمایت مجمع نمایند گان مازندران از برنامه های توسعه خدمات انتظامی در این استان بر هم افزایی هرچه بیشتر مدیران و مسئولان استانی برای موفقیت برنامه های محوری ناجا در مازندران تاکید کرد.
همچنین سردار میرزایی فرمانده انتظامی مازندران با تجلیل از روحیه انقلابی نمایندگان مجلس یازدهم و نقش مهم آنان در پیشبرد برنامه های ناجا ،خواستار حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی از روند اجرای طرح های عملیاتی نیروی انتطامی در تقویت امنیت پایدار و نظم اجتماعی شد