کریمی فیروزجایی؛ تعامل راهبردی قوای مجریه و مقننه ضامن منافع و امنیت ملی است
کریمی فیروزجایی؛ تعامل راهبردی قوای مجریه و مقننه ضامن منافع و امنیت ملی است
سکان نیوز؛ عضو هیئت رئیسه مجلس یازدهم با تاکید بر لزوم انسجام بخشی سیاست‌های محوری کشور در عرصه سیاسی و اقتصادی خاطر نشان کرد: تعامل راهبردی قوای مجریه و مقننه ضامن منافع و امنیت ملی است.

علی کریمی فیروزجایی در گفتگویی اظهار داشت: در شرایط کنونی دیپلماسی پارلمانی مکمل دیپلماسی دولتی برای تحقق منافع ملی است.

دبیر کل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور با اشاره به موفقیت آمیز بودن سفر ریاست قوه مقننه به روسیه افزود: هدف مهم این سفر در کنار ارسال پیام راهبردی رهبر فرزانه انقلاب، پیگیری طرح‌های توسعه اقتصادی کشورمان بود.

عضو مجمع نمایندگان مازندران با تاکید بر اهمیت راهبردی مناسبات اقتصادی با کشورهای هم پیمان یادآورشد: در شرایط دشوار تحریمی بسط و گسترش همکاریهای اقتصادی با کشورهای هم پیمان دیرین برای عبور از تنگناهای کنونی راهگشاست.

کریمی فیروزجایی با اشاره به حاشیه سازی در مورد سفر اخیر رئیس مجلس به مسکو گفت: به رغم این حاشیه سازی ها که مغایر منافع ملی است، به زودی اهداف این سفر در چارچوب کمیسیون همکاریهای مشترک اقتصادی اجرایی خواهد شد.

دبیر هیئت رئیسه مجلس افزود: بعد از سفر دکتر قالیباف به مسکو مناسبات اقتصادی دوجانبه ایران و روسیه به سطح راهبردی ارتقا خواهد یافت.

این نماینده مجلس تصریح کرد: مجلس یازدهم با پیگیری مشی دیپلماسی پارلمانی دولت را برای تحقق اهداف و سیاست‌های کلان ملی یاری می‌رساند.

نماینده مردم بابل گفت: در چارچوب این نگاه راهبردی سفر هیأت پارلمانی ایران به سایر کشورها نیز در دستور کار قرار گرفت.

عضو هیئت رئیسه مجلس یازدهم با تاکید بر لزوم انسجام بخشی سیاست‌های محوری کشور در عرصه سیاسی و اقتصادی خاطر نشان کرد: تعامل راهبردی قوای مجریه و مقننه ضامن منافع و امنیت ملی است.

کریمی فیروزجایی با تاکید برضرورت گفتمان سازی برای تحصیل منافع پایدار ملی در کشور گفت: جریان‌های سیاسی کشور در رقابت‌های داخلی باید از تخریب مرزهای امنیتی و اعتقادی اجتناب کنند.