کریمی فیروزجایی؛ تبعات فرهنگی و اجتماعی ویروس کرونا باید مهار شود‌
کریمی فیروزجایی؛ تبعات فرهنگی و اجتماعی ویروس کرونا باید مهار شود‌
سکان نیوز؛ عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت؛ تبعات فرهنگی و اجتماعی ویروس کرونا باید با کمک و هم راستایی دستگاههای مختلف مهار شود‌.

علی کریمی فیروزجایی نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: بحران کرونا چالش های فرهنگی و اجتماعی کشور را دراثر تشدید مشکلات اقتصادی ،عمیق و فرساینده کرده است.

وی اهمیت رصد توامان مشکلات فزاینده ناشی از بحران کرونارا خاطرنشان کردو افزود: ستاد ملی مقابله با کرونا باید مدیریت واحد و سازمان یافته ای را بر مسائل مربوط به پیچیدگی های ناشی از گسترش این ویروس مرگبار اعمال کند.

دبیر هیئت رئیسه مجلس با اظهار نگرانی از نادیده انگاشتن مشکلات فرهنگی و اجتماعی در اثر شیوع کرونا، یادآورشد: تبعات فرهنگی و اجتماعی این ویروس باید با کمک و هم راستایی دستگاههای مختلف مهار شود‌.

نماینده مردم بابل تصریح کرد: ستاد مدیریت بحران درکشور باید درکنار ستاد ملی مقابله با کرونا به مشکلات زیرساختی ناشی از شرایط کرونایی در حوزه های فرهنگی و اجتماعی ورود کند.

کریمی فیروزجایی با اشاره به پایدار ی شرایط کرونا یی در ماههای پیش رو گفت: دولت باید با کمک مجلس ، رهیافت مناسب با شرایط جدید را در مدیریت اداره کشور عملیاتی کند.

این نماینده مجلس ضرورت همپوشانی سیاست های مربوط به حکمرانی در قوای سه گانه را یاداور شدو افزود: وجود منابع انسانی سرشار و شگفتی ساز در بین جوانان با اراده کشورطلب می کند رویکرد فرهنگی قابل اتکایی در بین دستگاههای پیشروی حاکمیتی برای پیشبرد اهداف انقلاب بکارگرفته شود.

دبیر کل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور با گرامیداشت هفته دفاع مقدس لزوم بهره گیری از مدیریت جهادی را در شرایط کنونی خاطر نشان کرد و افزود:گسترش و تعمیق فرهنگ دفاع مقدس زمینه سازتحقق آرمانهای انقلاب است و باپایداری و ایستادگی عالمانه درپرتو سلوک شهید سلیمانی ، عبور از مشکلات امکانپذیر می شود.