کریمی فیروزجایی؛ بسیاری از منابع کشور به‌دلیل مدیریت ناصحیح و غیرعلمی هرز می‌رود
کریمی فیروزجایی؛ بسیاری از منابع کشور به‌دلیل مدیریت ناصحیح و غیرعلمی هرز می‌رود
سکان نیوز؛ نماینده مردم بابل در مجلس گفت:بسیاری از منابع و امکانات موجود کشور به‌دلیل مدیریت ناصحیح و غیرعلمی هرز می‌رود، همچنین ظرفیت‌سازی برای تقویت اقتصاد داخلی لازم بوده و فعال‌سازی پیشران‌های اقتصاد ملی در حوزه‌های مسکن و بازار سرمایه شتاب‌دهنده قوام اقتصاد کشور است.

علی کریمی‌فیروزجایی در گفت‌وگویی درباره تصمیم مجلس در شرایط فعلی اقتصادی افزود: حمایت از توان اقتصادی مردم در شرایط نابسامان کنونی و التهابات غیرطبیعی جانب‌داری از مردم به‌ویژه قشرهای آسیب‌پذیر است.

وی با اشاره به ورود مجلس به مسائل اقتصادی و معیشتی خاطرنشان کرد: با بررسی و تصویب طرح‌های پایدار در حوزه اقتصاد و معیشت ظرف یک‌ماه آینده، خبرهای خوشی به گوش مردم خواهد رسید.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران با تأکید بر ضرورت همراهی دولت با مجلس در ساماندهی اوضاع اقتصادی افزود: دولت در اجرای بهینه طرح‌های مصوب مجلس باید تمام ظرفیت‌های شناخته شده داخلی را پای کار بیاورد.

کریمی‌فیروزجایی با اشاره به محدودیت‌های بودجه‌ای در کشور گفت: با استفاده از منابع موجود و مزیت‌های پایدار کشور اتفاقات خوبی می‌تواند در عرصه اقتصادی رقم بخورد.

وی تصریح کرد: بسیاری از منابع و امکانات موجود کشور به‌دلیل مدیریت ناصحیح و غیرعلمی هرز می‌رود، همچنین ظرفیت‌سازی برای تقویت اقتصاد داخلی لازم بوده و فعال‌سازی پیشران‌های اقتصاد ملی در حوزه‌های مسکن و بازار سرمایه شتاب‌دهنده قوام اقتصاد کشور است.

نماینده مردم بابل در مجلس یازدهم رویکرد مجلس در گشودن قفل‌های عرصه اقتصادی و معیشتی را امید بخش و سازنده خواند و یادآورشد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اشراف به محدودیت‌ها و ظرفیت‌های کشور طرح‌های عملیاتی و پایدار را برای گشایش اوضاع اقتصادی به تصویب می‌رسانند.

کریمی فیروزجایی همفکری نمایندگان مجلس با نخبگان و کارشناسان باتجربه و نیز مدیران اجرایی کشور را در این مرحله سودمند دانست وافزود: مجلس در سایه تعامل و هم‌گرایی با مجموعه مدیریت اجرایی کشور طرح‌های عملیاتی و پایدار را در حوزه‌های گوناگون مصوب خواهد کرد.