کریمی فیروزجایی؛ اهتمام قوه مقننه برای تدوین برنامه های راهگشا در عرصه اقتصاد و معیشت مردم
کریمی فیروزجایی؛ اهتمام قوه مقننه برای تدوین برنامه های راهگشا در عرصه اقتصاد و معیشت مردم
سکان نیوز؛ دبیر هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از اهتمام قوه مقننه برای تدوین برنامه های راهگشا در عرصه اقتصاد و معیشت و سامانه های فرهنگی کشور خبر داد.

به گزارش سکان نیوز، علی کریمی فیروزجایی در گفت و گویی اظهار داشت: با برخورداری طرح های توسعه از پیوست فرهنگی درپایداری و روند اجرای آنها با همراهی بهترمردم تسریع خواهدشد.
وی عدم اطلاع رسانی در مورد طرح های توسعه و برنامه های عملیاتی برای پیشرفت و عدالت را از مشکلات اساسی فرهنگی دانست و افزود: دستگاههای اجرایی باید با تهیه پیوست فرهنگی برای طرح های سالانه از گسست عاطفی مردم با دستگاههای فعال در مجموعه نظام جلوگیری کنند.

نماینده مردم بابل با اشاره به نقش آفرینی مردم در پیشبرد اهداف انقلاب یاداورشد: همراهی و یاری مردمی با برنامه های توسعه کشورضرورت اساسی است.

کریمی فیروزجایی خاطرنشان کرد: همه مشکلات کشور ناشی از مضایق بودجه ای و تحریم های ظالمانه استکبار نیست. اتحاد و همدلی و یکپارچگی مردم و مسئولان حول محور ولایت و رهبری رمز عبور کشور از تنگناها و چالش های پیش رو است.

دبیر کل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور خسارت های ناشی از بی توجهی به تامین رضایت عمومی را از سوی متولیان امور عظیم و غیرقابل جبران دانست وافزود: بر اساس تاکید و نظر همیشگی رهبر فرزانه انقلاب جهت گیری همه برنامه های کشور باید معطوف به جلب رضایت مردم و تحقق اهداف انقلاب باشد.

وی تصریح کرد: ناراضی تراشی در دستگاههای دولتی تحت هر عنوان جرم و گناه نابخشودنی و مستوجب عواقب قانونی است.

دبیر هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از اهتمام قوه مقننه برای تدوین برنامه های راهگشا در عرصه اقتصاد و معیشت و سامانه های فرهنگی کشور خبر داد.

وی گفت: وزارتخانه های اقتصادی و فرهنگی در چارچوب هم افزایی برای حل مشکلات بنیادی کشور باید برنامه های جدید خود را به مجلس ارائه کنند.

کریمی فیروزجایی با تاکید بر نقش مهم و اساسی رسانه ها در همبستگی ملی و انسجام داخلی افزود: رسانه ها در مقابله با جنگ نرم دشمنان و بسیج اراده های ملی برای دفع توطئه های فرهنگی و اقتصادی آنان نقش انکارناپذیری دارند.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران در این ارتباط خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی از رسانه های داخلی و عمدتا مجازی بدون ملاحظه شرایط حساس کشور به ایجاد التهابات مصنوعی و درگیری های بلا وجه سیاسی روی می آورند که این روند باید متوقف شود.

این نماینده مجلس گفت: رسانه ها باید با حفظ سلایق سیاسی در کنار مردم و مسئولان در جنگ اقتصادی و فرهنگی علیه استکبار متحد و منسجم وتحت فرماندهی واحد عمل کنند.